اخبار داغ

مدیرکل اجتماعی و فرهنگی استانداری کهگیلویه و بویراحمد:

آمار طلاق در کهگیلویه‌وبویراحمد ۳۶ درصد افزایش یافت

آمار طلاق در کهگیلویه‌وبویراحمد ۳۶ درصد افزایش یافت
مدیرکل اجتماعی و فرهنگی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: میزان طلاق در استان در سال ۱۳۹۵ نسبت به سال ۱۳۹۴ افزایش ۳۶ درصدی را نشان می‌دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس  حجت الاسلام سید علی فتح میرمحمدی ظهر امروز در نشست ستاد فرهنگی اجتماعی ساماندهی و رفع آسیب‌های اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد که با حضور رئیس اداره سرمایه اجتماعی و امور فرهنگی و سبک زندگی وزارت کشور برگزار شد اظهار داشت: وزارت کشور متولی اصلی کاهش و مقابله با آسیب‌های اجتماعی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس  حجت الاسلام سید علی فتح میرمحمدی ظهر امروز در نشست ستاد فرهنگی اجتماعی ساماندهی و رفع آسیب‌های اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد که با حضور رئیس اداره سرمایه اجتماعی و امور فرهنگی و سبک زندگی وزارت کشور برگزار شد اظهار داشت: وزارت کشور متولی اصلی کاهش و مقابله با آسیب‌های اجتماعی است., صبح زاگرس,   ,

مدیرکل اجتماعی و فرهنگی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه 9 دستگاه عضو شورای اجتماعی استان هستند، عنوان کرد: در سال 95 اعتبارات مناسبی برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی به دستگاه‌های اجرایی استان اختصاص یافت.

,

وی با اشاره به برگزاری 6 همایش استانی و شهرستانی در این خصوص گفت: در شهرستان‌های 8 گانه استان کارگاه‌های مختلفی در این خصوص برگزار شد.

,

مدیرکل اجتماعی و فرهنگی استانداری کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: همایش استانی حقوق شهروندی با حضور دستیار ویژه رئیس جمهور در کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

,

وی آموزش روحانیون در قالب طرح هجرت، انعقا تفاهم نامه با سازمان‌های مردم نهاد و تشکیل کمیته‌های تخصصی، تئاتر خیابانی و برپایی نمایشگاه را از جمله اقدامات برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی در استان عنوان کرد.

,

میرمحمدی با اشاره به اینکه در سال 95 نسبت به سال 94 با رشد 36 درصدی طلاق در استان رو به رو بودیم، خاطرنشان کرد: پس از برگزاری این کارگاه‌های آموزشی نسبت به مدت مشابه سال‌های قبل با کاهش 10 درصدی طلاق در استان مواجه هستیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه