اخبار داغ

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس مطرح کرد:

لزوم راه اندازی شبکه اطلاع رسانی بومی/ 38درصد اطلاعات مردم از فضای مجازی کسب می‌شود

لزوم راه اندازی شبکه اطلاع رسانی بومی/ 38درصد اطلاعات مردم از فضای مجازی کسب می‌شود
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: کشورهای دنیا در حال راه‌اندازی سامانه‌ای هماهنگ بافرهنگ خودشان هستند و ما نیز باید به دنبال سیستم بومی‌سازی شده برای خودمان باشیم تا آسیبی به جامعه ما نرسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هاجر چنارانی نماینده مردم نیشابور و فیروزه در گفتگو با خبرنگار عطارنیوز گفت: مدیریت فضای مجازی از مهم‌ترین مسئولیت‌های وزارت ارشاد است که باید به نحو مطلوب آن را مدیریت کنیم تا از آسیب‌های فضای مجازی به دورباشیم و از فرصت‌های مطلوب آن در بهبود شرایط جامعه استفاده کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عطارنیوز , عطارنیوز,


وی افزود: 38درصد اطلاعات مردم از طریق فضای مجازی کسب می‌شود که این حجم وسیع نیازمند مدیریت صحیح اخبار و اطلاعات است، در شرایط فرهنگی کنونی دنیا باید به دنبال تولید محتواهایی بافرهنگ ایرانی باشیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: امروز دنیا به دنبال مهیا کردن شرایط بافرهنگ خودش است، ما به دنبال چه موضوعی هستیم؟ بسیاری از کشورهای دنیا در حال راه‌اندازی سامانه‌ای هماهنگ بافرهنگ خودشان هستند و ما نیز باید به دنبال سیستم بومی‌سازی شده برای خودمان باشیم تا خدای‌نکرده آسیبی به جامعه ما نرسد.

وی بیان کرد: لایحه قانون مطبوعات خیلی وقت است به وزارت ارشاد داده‌شده است و در کمیسیون فرهنگی وزارت ارشاد است، ارتقا جایگاه خبرنگاران، بیمه و مواردی که در قانون مطبوعات وجود دارد باید زودتر به‌صورت لایحه به مجلس برای تصویب ارائه شود تا این قشر از خدمات رفاهی مطلبی برخوردار شوند.

چنارانی در خصوص شرایط بیمه خبرنگاران گفت: کسانی که مشغول خبرنگاری به‌شرط فعالیت در نشریات هستند بیمه می‌شوند و هر نشریه تا ده نفر را برای بیمه شدن می‌تواند معرفی کند.

,
,
,
,
,
,
,
,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه