اخبار داغ

گزارش تصویری تشییع پیکر دو شهید گمنام در شهر راور

گزارش تصویری تشییع پیکر دو شهید گمنام در شهر راور
چهارشنبه 28 تیرماه، مردم راور میزبان دو شهید گمنام از 21 شهید گمنام استان کرمان بودند که قرار است امروز همزمان با شهادت امام جعفر صادق (ع) در منطقه فیض آباد شهرستان راور به خاک سپرده شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کاروانسرا؛ چهارشنبه 28 تیرماه، مردم راور میزبان دو شهید گمنام از 21 شهید گمنام استان کرمان بودند که قرار است امروز همزمان با شهادت امام جعفر صادق (ع) در منطقه فیض آباد شهرستان راور به خاک سپرده شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از , کاروانسرا, ؛ چهارشنبه 28 تیرماه، مردم راور میزبان دو شهید گمنام از 21 شهید گمنام استان کرمان بودند که قرار است امروز همزمان با شهادت امام جعفر صادق (ع) در منطقه فیض آباد شهرستان راور به خاک سپرده شوند.,

با ورود این دو شهید گمنام که یکی 16 ساله و دیگری 21 ساله بود شور و حال معنوی خاصی در شهر راور و مردمان آن ایجاد شد و این شهر معطر به عطر این دو شهید شد.

,

مراسم تشییع این دو شهید که از میدان انقلاب آغاز شد تا چهارراه حسینیه ادامه داشت و پس از برگزاری مراسمی ویژه این دو لاله گمنام به روستای فیض آباد منتقل شدند تا امروز پنجشنبه به خاک سپرده شوند.

,

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

عکاس/محمدحسین محمودی

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه