اخبار داغ

در سالروز شهادت امام صادق(ع) انجام شد؛

تشییع پیکر مطهر شهید مدافع حرم در شهرری + تصاویر

تشییع پیکر مطهر شهید مدافع حرم در شهرری + تصاویر
همزمان با سالروز شهادت امام صادق علیه‌السلام پیکر مطهر شهید مدافع حرم مجید رضایی از تیپ فاطمیون، در شهرری تشییع شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به‌نقل از آفتاب ری ، مراسم تشییع و خاکسپاری شهید مدافع حرم مجید رضایی از تیپ فاطمیون که در عملیات مبارزه با تکفیری های داعش در سوریه به شهادت رسیده است، در شهرری برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به‌نقل از , آفتاب ری, ، مراسم تشییع و خاکسپاری شهید مدافع حرم مجید رضایی از تیپ فاطمیون که در عملیات مبارزه با تکفیری های داعش در سوریه به شهادت رسیده است، در شهرری برگزار شد.,

آیین تشییع پیکر پاک مجید رضایی از میدان اصلی شهر ری آغاز و پس از طواف گرد مضجع شریف حضرت عبدالعظیم الحسنی علیه‌السلام و امامزادگان واجب التعظیم مجاورش به صحن اصلی حرم مطهر منتقل شد و پس از اقامه نماز بر پیکر این شهید والامقام، پیکر این شهید والامقام به گلزار شهدای بهشت زهرا سلام‌الله علیها منتقل و در منزل ابدیش آرام گرفت.

,

تشییع پیکر این شهید والامقام و حضور پرشور مردم شهیدپرور و ولایت‌مدار در سالروز سوگواری شهادت امام جعفر صادق علیه‌السلام برای تشییع این شهید مدافع حرم در شهرری عطر دل‌انگیزی را در فضای این شهر پیچاند.

,

حضور گسترده مردم در این مراسم که مدیران و مسؤولان شهرستانی نیز حضور داشتند، نشان‌دهنده این است که مردم لحظه‌ای از مسیر شهدا و آرمان‌های انقلاب جدا نشده و نخواهند شد و هجمه‌های دشمنان با عطر وجود شهدا از بین خواهد رفت.

,

                       

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه