اخبار داغ

سردار نقدی:

ایستادگی ملت در برابر ابرقدرت های شرق و غرب معجزه بزرگ دفاع مقدس بود/ مامور هستیم تا با طاغوت ها بجنگیم

ایستادگی ملت در برابر ابرقدرت های شرق و غرب معجزه بزرگ دفاع مقدس بود/ مامور هستیم تا با طاغوت ها بجنگیم
سردار نقدی ایستادگی ملت در برابر ابرقدرت های شرق و غرب را که ثروت هایشان را به پای صدام ریختند، معجزه بزرگ دفاع مقدس دانست و گفت: ما مامور هستیم تا با طاغوت ها بجنگیم و این میدان آزمایشی است که خوب و بد شناخته می شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح اردستان؛ سردار محمدرضا نقدی پیش از ظهر امروز در مراسم تشییع شهدای گمنام در شهر مهاباد اظهار کرد: با ورق زدن صفحات تاریخ ملاحظه می کنید که اولیاء خداوند در مقابل طاغوت ها ایستاده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح اردستان,

معاون فرهنگی سپاه پاسداران با بیان اینکه ما مامور هستیم تا با طاغوت ها بجنگیم و این میدان آزمایشی است که خوب و بد شناخته می شوند، افزود: اگر جوان ۱۳ساله به جبهه می شتافت چون عاشق شهادت بود و این هستی از بین نمی رود و ان شالله تداوم دارد.

,

سردار نقدی با بیان اینکه شهدا در زیرعرش خدا نشسته و کسی به جز انبیا بالاتر از آنها نیست؛ ادامه داد: در روز قیامت همه به جایگاه شهداء غبطه می خورند.

,

وی با اشاره به اینکه کسانی که راه سعادت را شناختند شهید شدند، افزود: شهدا با شناختی که پیدا کردند راه سعادت را به ما آموخته اند.

,

سردار نقدی با اشاره به اینکه مسیر ایمان و عبودیت پروردگار، مقابله با طاغوت ها، زورگویان، ظالمان و شرک و نفاق است، تصریح کرد: ۱۴۰۰ سال ملت های مسلمان و دیگر ملت ها زیر چکمه های ظالمان ایستادند و شهدا به میدان آمده و ملت ها را نجات دادند، هر چند در مقابل طاغوت سختی هایی وجود دارد اما با توجه به آیات قرآن کریم اگر استقامت کردید پیروز هستید.

,

وی با بیان اینکه راه شهدا راه مودت و دوستی هاست، تصریح کرد: در واقع راه شهدا، راه نترسیدن از طاغوت ها و دشمنان است.

,

سردار نقدی ایستادگی ملت در برابر ابرقدرت های شرق و غرب را که ثروت هایشان را به پای صدام ریختند، معجزه بزرگ دفاع مقدس دانست و نتیجه آن را پیروزی ملت ایران بیان کرد.

,

وی با اشاره به آیات قرآن که اگر دین خدا را یاری کنید شما را یاری خواهد کردیادآورشد: شهدا با اخلاصشان این مهم را به سرانجام رسانده و محقق کردند.

,

معاون فرهنگی کل سپاه پاسداران گفت: اگر پیشرفت و تعالی می خواهیم باید پشت سر ولایت حرکت کرده تا در آن دنیا شرمنده شهدا نشویم.

,

وی با اشاره به اینکه بعضی ها مودت ها و دوستی هایشان با آمریکا بوده ولی نفرینشان به مومنان، بسیج، سپاه و پیشگامان انقلاب است افزود: این دسته از افراد جایی جزء جهنم ندارند.

,

سردار نقدی اظهار کرد: به یمن ایستادگی شهدا پرچم اسلام در همه جا به اهتزاز درآمده و امروز فریاد اسلام ناب محمدی بلند است.

,

معاون فرهنگی سپاه پاسداران با بیان اینکه آمریکایی ها و جنایتکاران با هم همپیمان شده تا گروهی را بر سرکار بیاورند تا ملت های منطقه را از بین ببرد، اظهار کرد: امروز می بینید داعشی که آمریکا پرورش داد در موصل شکست خورده و آل سعود هم در یمن متحمل شکست شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه