اخبار داغ

معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خبرداد:

افزایش بیمه شده های اهالی فرهنگ، هنر و مطبوعات به 30 هزار نفر در سال 96/تخصیص سالانه 214 میلیارد تومان برای یارانه کتاب و مطبوعات

افزایش بیمه شده های  اهالی فرهنگ، هنر و مطبوعات به 30 هزار نفر در سال 96/تخصیص سالانه 214 میلیارد تومان برای یارانه کتاب و مطبوعات
معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: تا بهمن سال گذشته 18 هزار و 700 نفر بیمه شده در بین اهالی فرهنگ، هنر، مطبوعات و فعالان قرآنی داشتیم، با پیگیری های که انجام شده و اعتباری که اختصاص های داده شد، این تعداد به 30 هزار نفر افزایش پیدا کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا «علی اصغر کاراندیش» در گفت و گو با رودآور؛ با اشاره به بازدید های امروز از فضاهای فرهنگی شهرستان تویسرکان، گفت: این شهرستان از ظرفیت های خوبی در حوزه فرهنگی ـ هنر برخوردار است و بزرگان و مفاخر بسیاری هم در دل خود پرورش داده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رودآور,

وی اظهار کرد: به دنبال ارائه کمک هایی در زمینه افزایش حمایت های خود از حوزه های فرهنگی تویسرکان هستیم همچون تجهیز کردن پلاتو برای مجتمع فرهنگی این شهرستان، یا ارائه طرح ها و ایجاد تغییراتی در راستای بهره مند شدن انجمن های فرهنگی از فضاهای این حوزه هستم، همچنین اینکه پیشنهادهای لازم در بررسی و ایجادفضای مناسبی برای ساختمان سینمای جوان هم در نظر گرفته شد.

,

افزایش بیمه شده های  اهالی فرهنگ، هنر، مطبوعات و فعالان قرآنی به 30 هزار نفر در سال 96

, افزایش بیمه شده های  اهالی فرهنگ، هنر، مطبوعات و فعالان قرآنی به 30 هزار نفر در سال 96,

معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه افزود: تا بهمن سال گذشته 18 هزار و 700 نفر بیمه شده در بین اهالی فرهنگ، هنر، مطبوعات و فعالان قرآنی داشتیم، با پیگیری های که انجام شده و اعتباری که اختصاص های داده شد، این تعداد به 30 هزار نفر افزایش پیدا کرده است.

,

تخصیص سالانه 214 میلیارد تومان به عنوان یارانه کتاب و مطبوعات 

, تخصیص سالانه 214 میلیارد تومان به عنوان یارانه کتاب و مطبوعات ,

کاراندیش همچنین با اشاره به اختصاص یارانه کتاب و مطبوعات هم اشاره کرد و گفت: چندین سال تا سال 94، یارانه این حوزه 150 میلیارد تومان ثابت بود اما با پیگیری های انجام شده در سال 95 و 96 این اعتبار افزایش پیدا کرده و هم اینک به 214 میلیارد تومان رسیده است.

,

وی تصریح کرد: این میزان اعتبار هم صد در صد در دو سال گذشته تخصیص داده شد که بین حوزه مطبوعات و فرهنگی وزارتخانه توزیع شده است.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه