اخبار داغ

سنگ تمام مدافعان خلیج فارس در مراسم تشییع پیکر شهدای گمنام

سنگ تمام مدافعان خلیج فارس در مراسم تشییع پیکر شهدای گمنام
مردم شهید پرور و میهمان نواز هرمزگان در مراسم تشییع و تدفین پیکر مطهر شهدای گمنام هست سال دفاع مقدس سنگ تمام گذاشتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  هرمز؛ بار دیگر استان هرمزگان همزمان با تشییع پیکرهای مطهرشهدای گمنام دوران هشت سال دقاع مقدس در اکثر استان های کشور میزبان هشت تن از پیکرهای مطهر بود که بر روی دستان مردانی مهمان نواز از خطه جنوب سرزمین ایران در کنار آب های نیلگون خلیج فارس با استقبال و تشریفات خاصی تشییع و به خاک سپرده شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  هرمز,

 

,

نگاه‌های اشک آلود مادران،خواهران ،فرزندان و پدرانی که در فراق پدر و فرزند و برادر خود ، خیره به تابوت پر از التماس و خواهش بود گویی آمده اند تا سراغ جامانده های خود را از شهداء بگیرند.

,

 

,

پس از انتشار اخباری مبنی بر ورود شهدای گمنام به هرمزگان تمام  مردم شهرستان های قشم، بندرعباس، میناب،بشاگرد و حاجی آباد برای حضور در مراسم استقبال از این شهدای گرانقدر لحظه شماری می کردند و شمارش معکوس برای دیدار این عزیران آغاز شد.

,

, ,

تشییع و تدفین پیکر مطهر دو شهید گمنام در قشم

, تشییع و تدفین پیکر مطهر دو شهید گمنام در قشم,

سه شنبه موعود فرارسید و پیکرهای مطهر این شهدای گرامی پس از ورد به جزیره قشم با استقبال با شکوه مردم دریا دل و خونگرم این جزیره روبرو شدند به گونه ای که  از نخستین ساعات ورود پیکرهای شهداء گوشه و کنار خیابان‌ها و محله‌های قشم  مملو از حضور دلدادگان مکتب ایثار و شهادت با چشمانی اشک بار در انتظار مردانی از دیار عشق و دلدادگی خیره به راه نشسته بودند.

,

 

,

آیین تشییع پیکر شهیدان گمنام چهارشنبه ۲۸ تیرماه ساعت ۷:۳۰  از مصلی امام علی (ع) به سمت اسکله شهید ذاکری انجام شد و در ساعت ۸ صبح مراسم تشییع این شهدا بصورت دریایی انجام و به بندرعباس منتقل شدند گفتنی است ساعت ۱۸ تشییع پیکر ۲ تن از شهدا ازمصلی امام علی (ع) به مقصد رمکان تشییع و به خاک سپرده شدند.

,

, ,

 

,

تشییع و تدفین پیکر شهدای گمنام در حاجی آباد

, تشییع و تدفین پیکر شهدای گمنام در حاجی آباد,

پیکر مطهر دو شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس عصر چهارشنبه وارد شهرستان حاجی آباد شد و مورد استقبال گرم و بی‌نظیر مردم شهیدپرور و مسئولان قرار گرفت.

,

قشرهای مختلف مردم شهید پرور شهر ستان حاجی آباد در رده‌ های سنی مختلف در مسیر تشییع، پیکر این شهید را گل و گلاب باران و با آرمان های شهدای والامقام تجدید میثاق کردند و  پس از برگزاری آیین تشییع در امامزاده سید محمد(ع) روز پنجشنبه در بخش احمدی به خاک سپرده خواهند شد.

,

 

,

, ,

ورود پیکر 4 شهید گمنام دوران دفاع مقدس به بشاگرد

, ورود پیکر 4 شهید گمنام دوران دفاع مقدس به بشاگرد,

همزمان با سالروز شهادت امام جعفرصادق (ع) کاروانی از پیکر مطهر شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس با افتخار قدم به خاک بشاگرد گزاشته اند و با استقبال مردم شهرستان در سردشت همراه شد و به نوعی که شهدای گمنام باری دیگر به میان مردم آمده تا بشارت دهند که تا نام آنها بر این سرزمین جاری است، ولایت هم باقی است.

,

تشییع و تدفین پیکر مطهر و پاک دو تن از شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس ساعت 16 در شهر گوهران و دو تن دیگر فردا در روستای درنگ مدو تشییع و تدفین می شود.

,

 

,

, ,

 

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه