اخبار داغ

اصلاندوز در سالروز شهادت صادق آل محمد(ص) به سوگ نشست+تصاویر

اصلاندوز در سالروز شهادت صادق آل محمد(ص) به سوگ نشست+تصاویر
همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع)، ششمین اختر تابناک امامت و ولایت،مردم شهر مرزی اصلاندوز مغان غرق در ماتم و عزا بودند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ارس تبار، این مراسم معنوی پیش از ظهر امروز پنج شنبه با حضور امام جمعه اصلاندوز،فرمانده ناحیه عشایری،رییس آموزش و پرورش و مردم خداجو و ولایتمدار شهر مرزی اصلاندوز در مسجد جامع این شهر برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ارس تبار,

در این مراسم حجت الاسلام اسدزاده امام جمعه اصلاندوز با تسلیت سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) با بیان اینکه باید فضیلت های این امام همام در جامعه اشاعه داده شود، افزود: شخصیت علمی امام صادق(ع) جامع و همه باید از این امام همام الگو گرفته و از این شخصیت، استفاده کافی ببرند.

,

وی با بیان اینکه امام صادق (ع) علاوه بر فقه، اعتقادات و اخلاق، در شاخه های گوناگون علوم به تربیت شاگردان و محدثان و عالمان پرداختند، ادامه داد: بر ما واجب است برای ترویج و شناخت شخصیت و مکتب امام جعفر صادق(ع) و ائمه اطهار(ع) تلاش کنیم.

,

امام جمعه اصلاندوز بیان کرد که ایام شهادت و ولادت امامان معصوم (ع) فرصتی مغتنم برای تشریح ویژگی‌های شخصیتی و خدمات آنها به امت اسلامی است.

,

در ادامه خدابخش علیزاده از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت(ع)در رثای ائمه اطهار و امام جعفر صادق(ع) نوحه سرایی کرد.

,

همچنین بازیکنان تیم فوتسال نوجوانان و نونهالان نماینده ذوب آهن اردبیل در اصلاندوز در مراسم سالروز شهادت حضرت امام جعفرصادق(ع) شرکت کردند.

,

به گزارش ارس تبار،25شوال سالروز شهادت ششمین اختر تابناک امامت و ولایت حضرت امام جعفر صادق (ع) است. آن امام همام در سال 148 هجری قمری به دست خلیفه عباسی، منصور دوانیقی در مدینه به شهادت رسید.

, ارس تبار,

 

,
 
,
 
,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
 
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه