اخبار داغ

در سالروز شهادت امام صادق(ع)

بام ایران معطر به شمیم شهادت شد/تشییع و خاکسپاری دو شهید گمنام در سفید دشت

بام ایران معطر به شمیم شهادت شد/تشییع و خاکسپاری دو شهید گمنام در سفید دشت
همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) پیکر دو شهید گمنام در میان خیل انبوهی از مردم شهرستان بروجن تشییع و خاکسپاری شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کلار، همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) و با حضور نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال وبختیاری، معاون سیاسی امنیتی استاندار و جمعی دیگر از مسئولین استانی و شهرستانی پیکر پاک دو لاله گمنام دوران دفاع مقدس با استقبال بی نظیر مردم شهید پرور شهرستان بروجن در شهر سفید دشت تشییع و به خاک سپرده شد.

حجت الاسلام محمد علی نکونام نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد که برای شرکت در مراسم تشییع و خاکسپاری شهدای گمنام به سفیددشت سفر کرده بود بر پیکر مطهر شهدای گمنام اقامه نماز کرد.

مردم شهرستان بروجن امروز در حالی که عطر گلاب و بوی اسپند آسمان شهر سفید دشت را معطر کرده بود و صدای طبل، سنج و شیپور قلب ها را به تپش می انداخت پیکر لاله های گمنام را از گلزار شهدای شهر سفید دشت به سمت پارک لاله تشییع کردند.

خیابان شهر سفیدشت امروز مملو از جمعیتی بود که برای پاسداشت یاد و خاطره شهدا و آرمان‌هایشان‌ گردهم آمدند و با فریاد "لبیک یا حسین" پیکر شهدا را مشایعت و همراهی کردند.

پیکر مطهر لاله های گمنام پس از تشییع با نوحه خوانی و سینه زنی در میان غم و اندوه مردم در بوستان لاله شهر سفید دشت آرام گرفت.

گفتنی است دو شهید گمنامی که در شهر سفیددشت خاکسپاری شدند 25 و 27 ساله در عملیات خیبر جزیره مجنون و عملیات بدر شرق دجله به درجه رفیع شهادت نائل آمده اند.

به گزارش کلار، مراسم وداع با لاله های گمنام چهارشنبه شب در حسینیه ثارالله بروجن و امامزاده حلیمه و حکیمه خاتون شهرکرد برگزار شد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کلار, کلار, کلار,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه