اخبار داغ

خبرهای کوتاه ورزشی از صفاشهر

خبرهای کوتاه ورزشی از صفاشهر
درخشش تکواندوکار نوجوان، مسابقات انتخابی تیم ملی پاکت بیلیارد با حضور داور صفاشهری و پایان مسابقات والیبال هفته مبارزه با مواد مخدر، عنوان خبرهای ورزشی در بام فارس است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش بام فارس؛ سه خبر کوتاه ورزشی از حضور ورزشکاران صفاشهری در مسابقات استانی و مسابقات چهار جانبه والیبال را در ادامه بخوانید:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بام فارس,

درخشش تکواندوکار نوجوان صفاشهری در مسابقات استانی

, درخشش تکواندوکار نوجوان صفاشهری در مسابقات استانی,

الهه نوروزی تکواندوکار نوجوان صفاشهری با درخشش در مسابقات قهرمانی استان فارس موفق به کسب مقام نایب قهرمانی استان در رشته تکواندو و راهیابی به مسابقات کشوری شد.

,

 

,

درخشش نوجوان تکواندو کار صفاشهری

, درخشش نوجوان تکواندو کار صفاشهری, درخشش نوجوان تکواندو کار صفاشهری, درخشش نوجوان تکواندو کار صفاشهری, درخشش نوجوان تکواندو کار صفاشهری,

 

,

مسابقات انتخابی تیم ملی پاکت بیلیارد با حضور داور صفاشهری

, مسابقات انتخابی تیم ملی پاکت بیلیارد با حضور داور صفاشهری,

مسابقات پاکت بیلیارد انتخابی تیم ملی برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی شیراز برگزار شد. داود رضایی طی حکمی از سوی هاشم اسکندری رئیس فدراسیون بولینگ و بیلیارد به عنوان داور این مسابقات انتخاب شد.

,

 

,

حضور داور صفاشهری در مسابقات بیلیارد

, حضور داور صفاشهری در مسابقات بیلیارد, حضور داور صفاشهری در مسابقات بیلیارد, حضور داور صفاشهری در مسابقات بیلیارد,

 

,

پایان مسابقات والیبال به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر

, پایان مسابقات والیبال به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر,

 به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر یک دوره مسابقه والیبال به صورت چهارجانبه و با حضور تیم هایی از اداره ورزش و جوانان و اداره آموزش و پرورش شهرستان خرم بید، نیروی انتظامی و مدرسه حضرت ولی عصر(عج) صفاشهر در سالن ورزشی حجاب صفاشهر برگزار شد.

,

در پایان تیم اداره ورزش و جوانان مقام اول این دوره از مسابقات را کسب کرد، همچنین تیم های آموزش و پرورش و نیروی انتظامی به ترتیب مقام های دوم و سوم را کسب کردند.

,

 

,

مسابقات والیبال هفته مبارزه مواد مخدر در صفاشهر

, مسابقات والیبال هفته مبارزه مواد مخدر در صفاشهر, مسابقات والیبال هفته مبارزه مواد مخدر در صفاشهر, مسابقات والیبال هفته مبارزه مواد مخدر در صفاشهر,

پایان پیام/

, پایان پیام/, پایان پیام/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه