اخبار داغ

نماینده ولی فقیه و امام جمعه اردبیل:

زیر ساخت‌های کشور زمانی قوی هستند که آزادی بیان وجود داشته باشد/کمیسیون فرهنگی مجلس باید فعال شود

زیر ساخت‌های کشور زمانی قوی هستند که آزادی بیان وجود داشته باشد/کمیسیون فرهنگی مجلس باید فعال شود
نماینده ولی فقیه و امام جمعه اردبیل گفت: بی رحمانه‌ترین انتقادات بر علیه دولت نوشته می‌شود اما این انتقادات سازنده موجب می‌شود که زیر ساخت‌های امنیتی کشور فعال شود لذا آزادی بیان موجب می‌شود زیر ساخت‌های کشور زمانی تقویت شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرمشکین،آیت الله سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه و امام جمعه اردبیل در اجتماع بزرگ صادقیون که با محوریت یادواره 610 شهید شهرستان در محل مجموعه گردشگری نور سبلان برگزار شده بود گفت: شهرستان مشگین‌شهر با مدیریت و درایت خود توانسته است رتبه اول را در بحث گردشگری و توریست پذیری به خود اختصاص دهد و امروز این مجموعه تنها نگاه اقتصادی به توریست ندارد بلکه مسائل فرهنگی و تربیتی را نیز در دستور کار خود دارد و به نحو احسن وارد عرصه شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرمشکین,

 

,

وی افزود: بزرگی، جایگاه و امتیاز یک شهر توریستی با عواطف انسانی است و برای توسعه هر شهرستانی باید انسان‌هایی با آرزوهای بزرگ زندگی کنند.

,

 

,

آیت الله عاملی تصریح کرد: انسان‌های بزرگ همچون علی‌پور که با پشتورانه و سرمایه خود توانسته است 72 مدرسه احداث کند و این از بزرگی انسان‌هاست.

,

 

,

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت: هشت سال دفاع مقدس همچون قاب تصویری است برای شناخت ملت ایران است چرا که ملت ایران جنگ جهانی با مقیاس کوچک را پشت سر گذاشت به طوری که در طول هشت سال دفاع مقدس این کشور از 18 کشور دنیا اسیر گرفته بود.

,

 

,

وی افزود: هشت سال دفاع مقدس تنها نقطه‌ای بود که شرق و غرب به اتحاد رسیدند و در مقابل جمهوری اسلامی ایران که در صدد بود حاکمیت خود را حفظ کند ایستادگی کردند و در نهایت با شکست نیز مواجه شدند چرا که چینش و بصیرت ملت ایران بالاست.

,

 

,

آیت الله عاملی تاکید کرد: ملت ایران عنصر مقاومت است و تمام سیاست‌مداران مدیون این ملت هستند چرا که هیچ سیاست‌مداری نمی‌توانست در میز مذاکره با قدرت‌های جهان ایستادگی و از موضع قدرت و عزت سخن به میان آورند.

,

 

,

وی خاطر نشان کرد: ملت ایران برای ایجاد نسل حماسی نیازمند برگزاری چنین مراسماتی است چرا که اگر این نسل حماسی وجود نداشته باشد این کشور نمی‌تواند از گذشته، تاریخ و عزت خود دفاع کند.

,

 

,

حضرت آیت الله عاملی گفت:  ایران تنها کشوری در دنیا است که برای خود تصمیم‌گیری کرده و می‌کند و این امر تنها در سایه خون شهدا محقق شده است.

,

 

,

وی با بیان اینکه هیچ کشوری قانون اساسی ندارد گفت: در این کشور بی رحمانه‌ترین انتقادات بر علیه دولت نوشته می‌شود اما این انتقادات سازنده موجب می‌شود که زیر ساخت‌های امنیتی کشور فعال شود لذا زیر ساخت‌های کشور زمانی قوی خواهند شد که آزادی بیان وجود داشته باشد.

,

 

,

نماینده ولی فقیه در استان تاکید کرد: ایران به عنوان یکی از ایالت آمریکا بود و آمریکا بر این کشور تصمیم‌گیری می‌کرد اما ملت ایران با غرور مقدس خود انقلاب اسلامی اسلامی را محقق کرد.

,

 

,

وی تصریح کرد: شعارهای جمهوری اسلامی ایران جهانی و انقلاب اسلامی ایران نیز انقلاب تاریخی است.

,

 

,

امام جمعه اردبیل با اشاره به ریاضت اقتصادی گفت: مسئولان در گلوگاه‌ها قرار گرفته‌اند و با کوچک‌ترین اشاره بر بیت المال تصمیم‌گیری می‌کنند و زمینه رانت و ... نیز وجود دارد اما ریاضت این است که نفس خود را حفظ کنند.

,

 

,

وی با اشاره به کرامت انسانی گفت: مسئول موفق و سالم فردی است که با اموال و دارایی مشخص مسئولیت را تحویل گرفته  و وارد بیت المال شود و با همان اموال و دارایی از بیت المال خارج شود در غیر اینصورت خیانت کرده است.

,

 

,

آیت الله عاملی در خصوص جریانات اخیر استان خطاب به نماینده مردم مشگین‌شهر در مجلس گفت: کشت و کشتار در استان اردبیل موجب از بین رفتن آبروی استان می‌شود لذا نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید کمیسیون‌های فرهنگی مجلس را فعال و برای فرهنگ و فرهنگ سازی در کشور برنامه‌داشته و هزینه کنند.

,

 

,

حضرت آیت الله عاملی گفت: در دیدار با مقام معظم رهبری اعلام کردم که در شورای انقلاب فرهنگی باید تجدید نظر شود و مقام معظم هبری نیز در سخنرانی اخیر خود فرمودند که از وضعیت فرهنگی کشور ناراضی هستم.

,

 

,

وی در سخنانی دیگر گفت: مسئولان نباید در خواب باشند بلکه باید مشکلات جوانان را همچون مشکلات خود دانسته و برای حل  آنها همت کنند و گام‌های موثر بردارند.

,

 

,

آیت الله عاملی افزود: در حال حاضر زمان موظف کار کردن تمام شده لذا مسئولان باید شبانه روز تلاش کنند و قدرت بهره وری را در این کشور افزایش دهند.

,

 

,

وی ادامه داد: در عزل و نصب‌ها باید جریانات سیاسی را کنار گذاشته و افرادی توانمند و شایسه در مسئولیت قرار گیرد و از سپردن کار به نااهلال پرهیز شود تا گرهی از مشکلات مردم و جوانان باز شود.

,

 

,

وی در پایان گفت: شرکت مکان شهر ابرار یکی از شرکت‌های موفق در منطقه است که لازم است در کارهای عام المنفعه نیز ورود کند.

,

 

,

به گزارش سفیرمشکین، اجرای گروه سرود نسیم ولایت، مداحی مداحان اهل بیت (ع) عاملی و داداش‌زاده، تحلیل از خانواده‌های دو شهیده شهرستان و تجلیل از شرکت کنندگان به قید قرعه از دیگر برنامه‌های اجرا شده در این مراسم بود که به همت مجموعه گردشگری نور سبلان و با همکاری مسئولان فرهنگی شهرستان برگزار شده بود.

, سفیرمشکین,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه