اخبار داغ

فرمانده انتظامی شهرستان رودبارجنوب خبرداد:

محموله ۴۳۰ کیلویی موادمخدر در رودبارجنوب متوقف شد

محموله ۴۳۰ کیلویی موادمخدر در رودبارجنوب متوقف شد
فرمانده انتظامی شهرستان رودبارجنوب از کشف محموله ۴۳۰ کیلویی تریاک توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رودبار ما، سرهنگ رضا فیروز بخت فرمانده انتظامی شهرستان رودبار جنوب در تشریح جزئیات این خبر به خبرنگار ما گفت: در راستای مبارزه بی امان با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر، پلیس رودبار جنوب از فعالیت یک باند تهیه و توزیع مواد افیونی که قصد انتقال مقادیری مواد مخدر از مرز های شرقی و از مسیر رودبارجنوب به مرکز کشور را داشتند مطلع شده و رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.
وی افزود: ماموران بعد از انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی و پلیسی در نهایت متوجه شدند باند مذکور قصد دارند محموله‌مواد مخدر را به وسیله یک دستگاه خودروی نیسان وانت حمل نمایند.
این مقام ارشد انتظامی بیان داشت: بلافاصله اکیپ های عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی بصورت نامحسوس وارد عمل شده و محورهای مواصلاتی را  تحت نظر گرفتند تا در نهایت خودروی مذکور را شناسایی و به راننده دستور ایست دادند.
فرمانده انتظامی رودبارجنوب گفت: راننده خودرو با بی توجهی به دستور ایست پلیس با گشودن آتش به روی ماموران به مسیرخود ادامه داد که در نهایت بعد از طی مسافتی تعقیب و گریز خودرو متوقف شد.
سرهنگ فیروز بخت ضمن اشاره به این  مطلب که سرنشینان با استفاده از  تاریکی هوا و جنگلی بودن منطقه از محل درگیری متواری شدند و تلاش برای دستگیری آنها ادامه دارد،خاطر نشان ساخت: در این عملیات مقدار ۴۳۰ کیلو گرم تریاک  کشف و یک دستگاه خودرو نیز توقیف شد.
فیروزبخت در پایان از عموم شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک در خصوص قاچاق مواد مخدر سریعا مراتب را از طریق سامانه فوریتهای پلیسی ۱۱۰ و یا سامانه ۱۲۸ پلیس مبارزه با مواد مخدر در میان بگذارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رودبار ما, رودبار ما,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه