اخبار داغ

تشییع و خاکسپاری پیکر دو شهید گمنام در منطقه فیض آباد راور+تصاویر

تشییع و خاکسپاری پیکر دو شهید گمنام در منطقه فیض آباد راور+تصاویر
منطقه فیض آباد راور شهید دوران دفاع مقدس کم ندارد، اما مردم روستاهای این منطقه روز پنجشنبه با استقبالی وصف نشدنی از دو لاله گمنام میزبانی باشکوهی را ثبت کردند؛ آنهم چه لاله های معصومی که یکی فقط 16 سال و دیگری 21 سال داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کاروانسرا؛ پنجشنبه 29 تیرماه روز بیاد ماندنی برای مردم منطقه فیض آباد راور بود چرا که اهالی روستاهای فیض آباد، کهنوج، حجت آباد، گوهجر، طرز و ... حال و هوای معنوی خاصی را تجربه و ثبت تاریخ کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از , کاروانسرا, ؛ پنجشنبه 29 تیرماه روز بیاد ماندنی برای مردم منطقه فیض آباد راور بود چرا که اهالی روستاهای فیض آباد، کهنوج، حجت آباد، گوهجر، طرز و ... حال و هوای معنوی خاصی را تجربه و ثبت تاریخ کردند.,

منطقه فیض آباد راور شهید دوران دفاع مقدس کم ندارد، اما مردم روستاهای این منطقه روز پنجشنبه با استقبالی وصف نشدنی از دو لالهه گمنام میزبانی باشکوهی را ثبت کردند؛ آنهم چه لاله های معصومی که یکی فقط 16 سال و دیگری 21 سال داشت.

,

در مسیر تشییع پیکر این دو شهید از امامزاده روستا به سمت پارک شهدای گمنام، همه جا را بوی عود، اسپند و گلاب فرا گرفته بود.

,

هر کسی به نحوی خود را به شهدا متصل می کرد یکی با اشک و ناله و دیگری با سکوت و شاید هم با فریادهای درونی، اما میدانم همه حال و هوای خاصی داشتند.

,

در قسمت هایی از مسیر جای سوزن انداختن نبود، هر کسی می خواست حتی یک لحظه، زیر تابوت این شهیدان را بگیرد و بگوید لاله های گمنام، شما تنها نیستید به منطقه فیض آباد خوش آمدید ما پدر، مادر، خواهر و برادران شماییم...

,

 

,

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه