اخبار داغ

تبلیغات شبانه یک تلویزیون در یاسوج + (عکس)

تبلیغات شبانه یک تلویزیون در یاسوج + (عکس)
باید دید تلویزیون تبلیغاتی همچنان در شب های آینده نیز روشن خواهد بود و برای سیاهی خیابان های شهر تبلیغ پخش می کند تا از سوی مسئولان تدبیری اندیشیده خواهد شد و خاموش می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازصبح زاگرس ،تلویزیون شهری که برای تبلیغات در خیابانی نزدیک اداره کل حمل و نقل و پایانه های کهگیلویه و بویراحمد در شهر یاسوج نصب شده به صورت شبانه روزی روشن است و مشخص نیست پس از پایان شب که تمام شهروندان در خواب به سر می برند برای چه کسی تبلیغ نشان می دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

نور شدید این تلویزیون در شب باعث نبود دید کافی برای رانندگانی که از این مسیر عبور می کنند شده و هر لحظه امکان تصادف و انحراف از مسیر را برای آنها ایجاد می کند.

,

 

,
, ,

 

,

به نظر می رسد مسئولان امر باید در زمانی که روش بودن این تلویزیون بزرگ شهری باعث اتلاف انرژی برق و همچنین بروز خطر تصادف برای رانندگان در شب می شود ان را خاموش کنند تا اینگونه باعث مصرف برق و آزار و اذیت رانندگان نشود.

,

باید دید تلویزیون تبلیغاتی همچنان در شب های آینده نیز روشن خواهد بود و برای سیاهی خیابان های شهر تبلیغ پخش می کند یا از سوی مسئولان تدبیری اندیشیده خواهد شد و خاموش می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه