اخبار داغ

طنزنامه؛

نفتالین کابینه

نفتالین کابینه
هزاران ماشاالله و هزاران ماچ و بوسه از ما به این بیژن جان که یکه و تنها زده پدر مِدر هرچه تحریم نفتی برای ایران بوده را درآورده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بلاغ، خبر: "214 نماینده مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به رییس جمهوری از عملکرد وزیر نفت تقدیر کردند."

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,

در این نامه آمده است: هزاران ماشاالله و هزاران ماچ و بوسه از ما به این بیژن جان که یکه و تنها زده پدر مِدر هرچه تحریم نفتی برای ایران بوده را درآورده است.

در مجلس برای رفع چشم‌زخم و باطل شدن جادو جنبلات از او، اسفند دود کرده و یک‌صدا گفتیم: اسفند اسفند دونه، اسفند سی و سه دونه، بترکه چشم حسود و بخیل و بیگونه(بیگانه)، علی مطهری هم آن لا لوها خواستار رفع حصر شد طفلک.

به ولله که شوخی نیست نبرد تن به تن با غول‌های نفتی و شکست آنها و طلسم کردن و به دام انداختن آنان برای عقد قراردادهایی سراسر منفعت برای کشور، رای اعتماد ما نوش جان بیژن باد.

در توضیحاتی که بیژن جان درباره دلیل محرمانه بودن قرارداد کرسنت و توتال در مجلس به ما داد و دهان ما را بست، فهمیدیم که وی باید در دولت بعد ابقا شود.

ما قبلاً تدبیر بیژن جان را دیدیم که گفته بود: خودش خاموش می‌شه، به نظر ما از دست دادن یک همچون جواهری، برای کابینه خسرانی عظیم خواهد بود.

ما به نمایندگی از تمامی خلق‌الله در ایران، دیگر لام تا کام درباره هیچ چیز محرمانه‌ای از بیژن سوال نداریم.

اکنون در این قحط‌الرجال که در ایران اتفاق افتاده، باید از وزرای تکدانه کابینه مانند ثروتی ملی حراست شود تا خدایی ناکرده از این همه عقل و هوش و دانش بی‌بهره نمانیم.

قدیم ندیم‌ها مادران و مادربزرگ‌های ما برای جلوگیری از بیدزدگی لباس‌ها، در میان آنها یک نفتالین قرار می‌دادند، به نظر ما شما نیز باید برای کابینه خود یک نفتالین قرار دهید تا بید به وزرای شما نزند، چه کنیم دست خودمان نیست نگرانیم.

همه ما می‌دانیم که کابینه شما، کابینه‌ای قهرمان‌پرور است لذا همانطور که ظریف را ملقب به قهرمان دیپلماسی ایران و ظریف‌الممالک کرده‌اید، بیژن را نیز ملقب به بیژنِ کابینه و بیژن بابا بفرمایید.

قربان محبت شما

214 بوس پیوست شد.
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه