اخبار داغ

مراسم چهلمین روز شهادت بانوی مینابی حادثه تروریستی مجلس برگزار شد

مراسم چهلمین روز شهادت بانوی مینابی حادثه تروریستی مجلس برگزار شد
مراسم چهلمین روز شهادت فاطمه رنجبر تمبانویی، شهید حادثه ترور در مجلس شورای اسلامی شب گذشته29 تیرماه در میناب برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از میناب جنوب،مراسم چهلمین روز شهادت شهیده«فاطمه رنجبر تمبانویی» حادثه تروریستی مجلس شورای اسلامی با حضور نیروهای مردمی در حسینیه محمدیه روستای حکمی از توابع بخش مرکزی شهرستان میناب برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, میناب جنوب,

این مراسم با حضور خانواده معظم شهید والامقام، ایثارگران و عموم مردم همراه با سخنرانی و مدیحه‌سرایی ذاکرین اهل بیت (ع) و با حضور جمع زیادی از اقشار مختلف مردم، نیروهای نظامی و شخصیت های دینی برگزار شد.

,

سید حسن فاطمی، جانشین سپاه شهرستان میناب گفت: باید به خاطر داشته باشیم که همه ما مدیون شهدا هستیم و این پست و عنوان را از ایثارگری و جان‌فشانی شهدا داریم لذا باید با تکریم شهدا در جامعه دلاوری‌ها و جان‌فشانی‌های آن‌ها را گرامی بداریم.

,

جانشین سپاه ناحیه میناب افزود: شهدا بهترین الگو در جامعه هستند که با تبعیت از ولایت به ما نشان دادند که تا آخرین قطره خون خود در برابر دشمنان ایستاده اند.

,

وی بیان کرد: با گرامی‌داشت یاد شهدا و بیان دلاوری‌های شهدا راه، منش و کردار آن‌ها را برای جوانان بازگو کنیم و بی شک تداوم راه شهدا جامعه‌ای سالم خواهد ساخت.

,

فاطمه رنجبری‌زاده تمبانویی» بانوی اهل میناب یکی از مراجعین مجلس هفدهمین شهیدی بود که هویتش بعداز گذشت چند روز بعد از شهدای دیگر توسط خانواده اش شناسایی شد.

,

پیکر این بانوی مینابی بعد از سیر مراحل قانونی از طریق پرواز (21 خرداد) وارد فرودگاه بین‌المللی بندرعباس شد و بعد از تشییع از مقابل امامزاده سیدمظفر(ع) به سمت صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در هرمزگان به زادگاهش انتقال داده شد

,

پیکر این حادثه تروریستی مجلس در گلزار شهدای شهرستان میناب آرام گرفته است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه