اخبار داغ

جانشین دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع):

قرن 21، قرن فروپاشی قدرت‎های پوشالی است / قدرشناسی از شهداء تنها با یادواره شهدا محقق نمی‎شود

قرن 21، قرن فروپاشی قدرت‎های پوشالی است / قدرشناسی از شهداء تنها با یادواره شهدا محقق نمی‎شود
جانشین دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) گفت: قرن 21، قرن فروپاشی این قدرت‎های پوشالی است و صدای شکستن استخوان‎های شیطان بزرگ آمریکا به گوش می‎رسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گلستان ما، حمید اباذری در یادواره 13 شهید روستای نوده ملک شهرستان گرگان ، اظهارکرد: از سال 42 جریان انقلاب اسلامی با رهبری امام خمینی‎(ره) آغاز شد و امروز انقلاب اسلامی ایران 54 سال پر فراز و نشیب را پشت سر نهاده و صهیونیست، آمریکا و بریتانیا که تلاش داشتند شاه بماند، برای زمین خوردن انقلاب اسلامی تلاش می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,

وی با بیان اینکه کسانی که از شاه حمایت می‎کردند امروز به زباله‎دان تاریخ رفتند، گفت:سالها مشقت امام باعث شد تا پرونده 2500 ساله رژیم طاغوت در بهمن 57 با پیروزی انقلاب اسلامی شود.

,

جانشین دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) با اشاره به اینکه رویکرد دشمنان نسبت به انقلاب اسلامی تغییر نکرده ،تصریح کرد: اگر با آمریکایی‎ها باشی مورد حمایتی ، حتی اگر فجیع ترین جنایات را انجام دهی و هیچ نهاد بین المللی کشورت را ناقض حقوق بشر نمی‎خواند اما اگر با آمریکایی‎ها نباشی اگر یک گربه را با ماشین زیر بگیری ناقض حقوق بشر میشوی.

,

وی به توطئه‎ها و قائل‎های مختلفی که دشمنان برسر راه نظام ایجاد کردند اشاره کرد و گفت: جنگ تحمیلی پس از جنگ جهانی اول بزرگترین جنگ دنیا بود و ما در دوران دفاع مقدس 7 هزار نوجوان 14 ساله شهید دادیم و مطمئن باشید اگر امروز برای کشور ما اتفاقی بیفتد باز هم نوجوانان 14 ساله ما آماده هستند که به میدان بروند.

,

اباذری با بیان اینکه از ابتدای انقلاب اسلامی تا به امروز بیش از 300 هزار شهید برای پایداری انقلاب اسلامی تقدیم کردیم ،گفت: قدر شناسی از شهداء تنها با برگزاری یادواره شهدا محقق نمی‎شود.

,

وی با مقایسه حکومت یزید و معاویه با ترامپ ، افزود: معاویه ظاهر را حفظ می‎کرد ولی ترامپ یزید زمان است و علنی فساد می‎کند و این یعنی بخشی از قدرت دنیا دست انسانی فاسد قرار دارد.

,

جانشین دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) افزود: امریکا یک دهم این توطئه‎هایی بر علیه ایران اسلامی پیش گرفته بود بر علیه هر کشور دیگری بکار می‎بست زمین می‎خورد.

,

وی با اشاره به اینکه هربار دشمن توطئه ای بر علیه ما به کار بست قوی‎تر شدیم ، گفت: ایرانی که روزی تیر کلانشینکف نداشت امروز موشک‎های خود را به دیرالزور شکلیک می‎کند و این بیانگر آن است که امروز جمهوری اسلامی ایران یک قدرت بی‎بدیل جهانی است و در قله قدرت قرار دارد.

,

جانشین دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) با بیان اینکه آمریکایی‎ها به شدت از قدرت نظامی ما می‎ترسند، افزود: قرن 21، قرن فروپاشی این قدرت‎های پوشالی است و صدای شکستن استخوان‎های شیطان بزرگ آمریکا به گوش می‎رسد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه