اخبار داغ

با حضور ۸۰۰ شرکت داخلی و خارجی؛

نمایشگاه بین‌المللی الکامپ در تهران آغاز به کار کرد

نمایشگاه بین‌المللی الکامپ در تهران آغاز به کار کرد
بیست و سومین نمایشگاه بین المللی الکترونیک و کامپیوتر (ایران الکامپ ۲۰۱۷) در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران گشایش یافت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  الکامپ ۲۳ به عنوان بزرگترین رویداد بین المللی فناوری اطلاعات کشور با حضور بیش از ۸۰۰ شرکت داخلی و خارجی از امروز جمعه ۳۰ تیرماه به مدت ۴ روز برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در این نمایشگاه بیش از ۸۰۰ شرکت داخلی و خارجی از ۲۰ کشور جهان در فضایی بالغ بر ۶۰ هزار متر مربع (۳۲ هزار متر مربع فضای مفید نمایشگاهی) آخرین خدمات، محصولات و دستاوردهای خود را در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات ارائه می‌دهند.

,

در الکامپ امسال برای سومین سال متوالی، استارتاپ‌ها با حمایت سازمان نظام صنفی رایانه‌ای حضور دارند و ۳۴۰ استارتاپ از سراسر کشور در سالن «الکام‌استارز » در فضایی بالغ بر ۷ هزار متر مربع امکان معرفی کسب و کار نوپا و محصولات و توانمندی‌های خود را دارند و می توانند با منتورها (مربیان و افراد باتجربه حوزه کسب و کار) ملاقات کرده و یا سرمایه‌گذاران جذب کنند.

,

در بیست و سومین نمایشگاه بین المللی الکامپ سالن دولت الکترونیک با حضور دستگاه‌های دولتی برپاست و بنا بر اعلام محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، قرار است فاز سوم و نهایی شبکه ملی اطلاعات در روز سوم این نمایشگاه در این سالن رونمایی شود.

,

در همین حال در این نمایشگاه سالنی نیز به موضوع اشتغال اختصاص یافته است.

,

نخستین همایش رسمی الکامپ نیز امسال با عنوان «آینده اقتصاد فناوری اطلاعات» یکم مردادماه در حاشیه نمایشگاه برگزار شده و قرار است مدیران ارشد وزارت ارتباطات و مدیران عامل شرکت‌های بزرگ فاوای کشور، درباره آینده ۸ محور تجارت الکترونیکی، اینترنت، اپلیکیشن، استارتاپ، اپراتورها، بیگ دیتا، امنیت و شبکه بحث و تبادل نظر کنند.

,

الکامپ بیست و سوم برخلاف معمول سالهای گذشته، بدون مراسم افتتاحیه آغاز به کار کرد اما قرار است مراسم اختتامیه داشته باشد.

,

ساعت بازدید از نمایشگاه الکامپ ۱۰ صبح تا ۱۸ بعدازظهر است.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه