اخبار داغ

فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان:

مالخران شهرگلستان دستگیر شدند / یک محموله قاچاق مواد مخدر در بهارستان کشف و ضبط شد

مالخران شهرگلستان دستگیر شدند / یک محموله قاچاق مواد مخدر در بهارستان کشف و ضبط شد
فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان گفت: پس از دریافت اطلاعات مورد نیاز و انجام بررسی‌های لازم دو مالخر در شهرگلسان دستگیر و اموال مسروقه ضبط شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به‌نقل از پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه، واحد نورمحمدی فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان با اشاره به سرقت‌های انجام شده اخیر به ویژه از خودروها، اظهار داشت: 17 قطعه لوازم مسروقه توسط مأموران نیروی انتظامی در شهرگلستان کشف و ضبط شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه,

وی در تشریح جزئیات این خبر، گفت: پس از دریافت اخبار واصله مبنی بر این‌که افرادی در شهرگلستان اقدام به خرید فوروش اموال مسروقه می کنند، رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی این شهرستان جهت بررسی‌های بیشتر قرار گرفت.

,

, ,

نورمحمدی با بیان این امر که با تلاش مأموران محل فعالیت 2 مالخر در گلستان شناسایی شد، گفت: مأموران نیروی انتظامی شهرستان بهارستان پس از شناسایی مخفیگاه دو متهم، اقدام به دستگیری آن‌ها کردند، و در بازرسی از محل تعداد 17 قطعه لوازم مسروقه کشف شد.

,

وی با تاکید بر اینکه مالخران دستگیر شده در بازجویی‌های پلیسی به خرید و فروش اموال مسروقه اعتراف کردند، اظهار داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده و انجام بازجویی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

,

فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان در ادامه در رابطه با فعالیت‌های اخیر نیروی انتظامی در حوزه مبارزه با مواد مخدر، تشریح کرد: در بازررسی‌های اخیر مأموران مبارزه با مواد مخدر شهرستان، مقدار زیادی مواد مخدر قاچاق کشف و ضبط شده است.

,

, ,

وی در تشریح جزئیات عملیات پلیس، تصریح کرد: با آگاهی نیروهای انتظامی بهارستان ۳۱ کیلو و ۵۸۰ گرم تریاک کشف و دو قاچاقچی مواد مخدر دستگیر شدند، که پس از انجام اقدامات لازم به مراجع قضائی تحویل داده خواهند شد.

,

نورمحمدی در پایان باتوجه به اینکه حفظ امنیت شهرستان بهارستان نیازمند همکاری همه جنابه مسئولین و شهروندان است، افزود: مسئولان باید با فرهنگ‌سازی در حفظ امنیت شهرستان کوشا باشند، و از شهروندان می‌خواهم در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، آن را به نیروهای انتظامی اطلاع دهند، تا بررسی‌های لازم صورت بگیرد.

,

انتهای پیام/ م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه