اخبار داغ

رئیس اداره ورزش و جوانان فریمان خبر داد:

کسب مدال برنز مسابقات آسیایی توسط فرنگی‌کار فریمانی

کسب مدال برنز مسابقات آسیایی توسط فرنگی‌کار فریمانی
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فریمان گفت:محمد کریمی نیا، فرنگی کار نوجوان فریمانی در رقابت های کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی آسیا به مدال برنز دست یافت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدعلی نهادی در گفتگو با خبرفریمان اظهارکرد: محمد کریمی نیا، فرنگی کار نوجوان فریمانی در رقابت های کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی آسیا به مدال برنز دست یافت.



رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فریمان افزود: کریمی نیا در وزن 42 کیلوگرم در کشتی اول با نتیجه 2 بر یک مقابل مامیربیکوف از قزاقستان مغلوب شد و در دیدار رده‌بندی مقابل حریف قرقیزستانی با نتیجه 3 بر 3 به پیروزی رسید و صاحب مدال برنز شد.



نهادی با تشکر از علیرضا اطاقی، مربی این ورزشکار شایسته در فریمان و زحمات لرستانی، مربی تیم ملی کشور یادآورشد: کریمی نیا با قهرمانی در مسابقات بین‌المللی ترکیه به مسابقات آسیایی تایلند راه یافت.




وی خاطرنشان کرد: مسابقات کشتی نوجوانان قهرمانی آسیا به میزبانی تایلند و درشهر بانکوک درحال برگزاری است که با توجه به کسب 59 امتیاز توسط نمایندگان کشورمان در روز نخست این رقابت‌ها و حضور سه کشتی گیر دیگر کشورمان در دیدار فینال مسابقات روز دوم، قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان در این مسابقات مسجل شد.


انتهای خبر/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خبرفریمان ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه