اخبار داغ

رئیس سازمان اردویی بسیج کشور در کلاچای:

شهدا در برابر بی‌عدالتی‌ها و نابرابری‌ها ایستادگی می‌کردند / اگر مدافعان حرم نبودند امروز وضعیت ما بهتر از سوریه نبود

شهدا در برابر بی‌عدالتی‌ها و نابرابری‌ها ایستادگی می‌کردند / اگر مدافعان حرم نبودند امروز وضعیت ما بهتر از سوریه نبود
رئیس سازمان اردویی بسیج کشور گفت: اگر ایثارگری‌های شهدای مدافع حرم و شهید عشوری‌ها نبود وضعیت ما بهتر از سوریه نبود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ۸دی، سردار سرتیپ دوم پاسدار یعقوب سلیمانی در یادواره شهدای ۱۴۵ شهید بخش کلاچای اظهار داشت: شهدای ما مظهر عقلانیت دینی هستند و یکی از مهم‌ترین آثار زنده نگه داشتن یاد و خاطره این شهدا و ایثارگری آنها مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ۸دی,

وی افزود: بیان از خودگذشتگی‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس و مبارزه آنها نابرابری‌ها و بی‌عدالتی‌هایی که در تاریخ انقلاب به عنوان نقاط عطفی محسوب می‌شوند باید در این مجالس و یادواره‌ها انجام شود.

,

رئیس سازمان اردویی و راهیان نور بسیج کشور ادامه داد: یادواره شهدا یادآوری یاد و خاطره کسانی است که در برابر ناعدالتی‌ها، نابرابری‌ها و قانون‌شکنی با واژه‌های ایثار، شهامت و از خودگذشتگی ایستادگی کردند و نقاط عطف دیگری در تاریخ انقلاب به ثبت رساندند. یکی از مهم‌ترین درس‌های شهدا برای همه ما لزوم حفظ وحدت و همدلی در کنار ولی فقیه است.

,

وی تأکید کرد: دفاع مقدس یکی از قله‌های رفیع تاریخ انقلاب اسلامی ایران و سیمای زمینی آیات آسمانی و تفسیر آیه‌های آسمانی و جلوه‌گاه نصرت الهی است.

,

سلیمانی دفاع مقدس را معتبرترین نقطه تاریخ کشور دانست و گفت: دفاع مقدس قطعه درخشانس از حیات ملی ماست و تجلی‌گاه حقانیت نظام می‌باشد که جلوه‌ای و برداشتی از عاشوراست. ماهیت حادثه، انگیزه‌ها، میل به فدا شدن‌ها، دفاع از عزت مسلمین، ایستادگی در برابر استکبار، فداکاری و از خودگذشتگی جلوه‌های از ماهیت عاشوراست که در دفاع مقدس بروز پیدا کرد و این نشان می‌دهد عاشورا زنده است.

,

رئیس سازمان اردویی بسیج با تأکید بر اینکه دفاع مقدس این ظرفیت را دارد که در زمان حرکت کند و دستآوردهای آن باید با همه وجود به نسل‌های آینده انتقال داده شود اظهار داشت: در حالی که دشمنان اسلام بسیج عمومی شده‌اند که برای خدشه‌دار کردن تفکر امام (ره) همه امکانات خود را بکار بگیرند یادواره‌ها محلی مناسب برای مبارزه با این خدعه دشمن است.

,

وی با اشاره به فضای مسموم ایجاد شده برای رزمندگان مدافع حرم اظهار کرد: اگر فداکاری، ایثارگری و از خودگذشتگی‌های مدافعان حرم در سوریه و عراق نبود باید در همدان و کرمانشاه و داخل شهرهایمان با اینها می‌جنگیدیم و این موضوع را حادثه حرم امام به اثبات رساند.

,

سلیمانی ادامه داد: اینکه داعش بیش از ۲۰۰۰ زن را بدون رعایت حدود شرعی بین خودشان فروخته‌اند و طفلی را برای خنده ذبح می‌کنند و یا در شهر دیاله کودکی را از مادر می‌گیرند و روی آتش سرخ می‌کنند و برای مادرش می‌فرستند نمونه‌های کوچکی از رذالت و پستی‌ داعشی‌هاست و اگر ایثارگری‌های شهدای مدافع حرم و شهید عشوری‌ها نبود وضعیت ما بهتر از سوریه نبود.

,

وی با بیان اینکه بیش از ۱۶۲ شبکه تلویزیونی بر علیه دستآوردهای جمهوری اسلامی فعالیت می‌کنند گفت: دشمن به دنبال خدشه‌دار کردن افکار و اندیشه مردم هستند تا ایده‌ها و ایمان‌های مردم سست شود تا اهداف خودشان را به سرانجام برسانند و حاکمیت خودشان را بر ما مسلط کنند.

,

رئیس سازمان اردویی بسیج مستضعفین کشور در پایان گفت: عزت و امنیتی که شهدا به ما دادند را نباید فراموش کنیم و نباید از یاد ببریم که روزی در این کشور آمریکایی از ما حق توحش می‌گرفتند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه