اخبار داغ

دیدار اعضای دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان با امام جمعه کنگان+تصویر

دیدار اعضای دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان با امام جمعه کنگان+تصویر
امام جمعه کنگان در این دیدار با تقدیر از نقش ارزشمند و سترگ شورای نگهبان قانون اساسی در کشور بویژه در انتخابات اظهار داشت: شورای نگهبان ضامن دوام و قوام نظام اسلامی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل کوگانا،امام جمعه کنگان در این دیدار با تقدیر از نقش ارزشمند و سترگ شورای نگهبان قانون اساسی در کشور بویژه در انتخابات اظهار داشت: شورای نگهبان ضامن دوام و قوام نظام اسلامی است.
حجت الاسلام والمسلمین محمود محمودی افزود: شورای نگهبان ضامن اسلامیت و جمهوریت نظام دینی است.
وی با تبیین فرمایشات امام بزرگوار و خلف صالح امام در خصوص نقش و جایگاه شورای نگهبان عنوان نمود: به رغم همه مسائل و مشکلات شورای نگهبان توانسته با صلابت و اقتدار رسالت سنگین خود را انجام دهد.
وی در پایان با اهدای یک جلد کتاب به اعضای دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان کنگان از تلاش های آنان تجلیل کرد.
عضو دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان نیز در این دیدار با استناد به فرمایشات امام راحل عظیم الشان و رهبر معظم انقلاب گفت: شورای نگهبان از ارکان نظام دینی و افتخارات کشور است.
احمد بحرینی پور در ادامه به وضعیت دفتر شورای نگهبان در کنگان اشاره و اظهار نمود: دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در شهرستان کنگان در سال ۱۳۷۹ راه اندازی و هم اکنون ۵۰۰ نیز عضو شبکه نظارت در این شهرستان اند.
وی میانگین سطح تحصیلی اعضا را کارشناسی عنوان کرد.
بحرینی پور میانگین ناظرین در شعب را ۴ نفر ذکر کرد.
وی در پایان با تشریح برنامه های این دفتر بمناسبت سالروز تاسیس شورای نگهبان ، غبارروبی گلزار شهدای کنگان ، حضور اعضای شبکه نظارت در نماز جمعه ، نصب بنر در چندین نقطه شهر و تقدیر از ناظرین را از مهمترین برنامه های اجرا شده عنوان کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کوگانا،, کوگانا,
,
,
,
,
,
,
,
,


,
, ]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه