اخبار داغ

امام جمعه تبریز؛

دوقطبی سازی و تضعیف ارکان نظام نقشه‌‌‌ی دشمنان است/ شفاعت اهل بیت به کسانی که نماز را سبک می‌‌شمارند نمی‌‌رسد

دوقطبی سازی و تضعیف ارکان نظام نقشه‌‌‌ی دشمنان است/ شفاعت اهل بیت به کسانی که نماز را سبک می‌‌شمارند نمی‌‌رسد
نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌‌‌شرقی سپاه پاسداران را حافظ منافع مردم دانست و از تضعیف ارکان نظام انتقاد کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آناج، حجت الاسلام سید محمدعلی آل‌‌‌هاشم در خطبه‌‌‌‌های امروز نماز جمعه تبریز با بیان اینکه خداوند گناه اطاعت‌کنندگان را می‌‌‌‌‌بخشد، ابراز داشت: یکی از راه‌‌‌های مغفرت، جهاد در راه خداست و این جهاد باید با مال و جان و آبرو همراه باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی جهاد در برابر دشمنان اسلام را لازمه‌‌‌‌ی بخشش و وارد شدن به بهشت دانست و خاطرنشان ساخت: یکی دیگر از عوامل مغفرت در درگاه خداوند متعال، دعا و استغفار در درگاه ربوبیت است، در آیه قرآنی آمده است، نسبت به اعمالتان از خداوند بترسید و به همان نسبت به رحمت خدا امیدوار باشید.

,

امام جمعه تبریز با اشاره به فرا رسیدن دهه کرامت و روز دختر این یوم را به تمام دختران تبریک گفت و بیان کرد: نماز جمعه سنگر فرهنگی است و همه باید تلاش کنند تا مردم در نماز جماعت حضور یابند.

,

وی متذکر شد: طی دو هفته اخیر شهروندان زیادی با بنده تماس گرفته و از انسداد راه‌‌ها گله کرده‌‌‌‌‌اند، مسئولان هرچه سریع‌‌تر این مشکل را رفع کنند.

,

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌‌شرقی با محکوم کردن اظهارات مداخله جویانه وزیر امور خارجه آمریکا، توضیح داد: سپاه پاسداران در کنار سایر ارکان قدرت نظام مایه عزت و سربلندی ایران، و همواره موجب حمایت مردم بوده است، دوقطبی سازی و تضعیف توان داخلی و ارکان قدرت نظام از جمله اهداف شوم دشمنان ایران است.

,

وی یادآور شد: دیروز سالروز شهادت امام جعفر صادق بود که با زهر حاکم ملعون آن زمان به شهادت رسید، امام در حالی که مریض بود و دقایق آخر عمر خود را سپری می‌‌کرد، فرمود تمام خویشان و نزدیکان را فرا بخوانند و در آنجا فرمود شفاعت ما اهل بیت به افرادی که نماز را سبک شمارند نخواهد رسید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه