اخبار داغ

گروه دانشجویی «آرمان» فاتح مسابقه ملی مناظره دانشجویی در استان شد

گروه دانشجویی «آرمان» فاتح مسابقه ملی مناظره دانشجویی در استان شد
مسابقات ملی مناظره دانشجویی با راه یابی گروه آرمان از دانشگاه پیام نور اردبیل به مرحله منطقه ای این مسابقات به کار خود پایان داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ابصارخبر  نجیبه خروشی دبیر اجرایی مرحله استانی ششمین دوره مسابقه ملی مناظره دانشجویی با بیان اینکه مرحله استانی این دوره از مسابقات با حضور 8 تیم از دانشگاه های محقق اردبیلی، پیام نور، دانشگاه علوم پزشکی و مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی استان اردبیل  در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد،گفت: گروه آرمان از دانشگاه پیام نور توانست با بالاترین امتیاز به مرحله منطقه ای راه یابد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ابصارخبر,

وی با بیان اینکه در مرحله نهایی این دوره از مسابقات گروه‌های "خردگران خلاق" از دانشگاه جامع علمی کاربردی جهاددانشگاهی اردبیل و "آرمان" از دانشگاه پیام نور به رقابت پرداختند،تصریح کرد: گروه آرمان  با کسب بالاترین امتیاز توانست ضمن کسب مقام اول به مرحله منطقه ای دست پیدا کند.

,

فاطمه حافظی نماینده سازمان دانشجویان ایران به عنوان ناظر مرحله استانی ششمین دوره مسابقات مناظره دانشجویان ایران در اردبیل در حاشیه برگزاری این مسابقات گفت: سطح مسابقات و اطلاعات گروه­های شرکت‌کننده در استان اردبیل بسیار خوب بود و امیدواریم در سال‌های آینده با استقبال بیشتر دانشجویان از این مسابقه ملی، تعداد تیم های شرکت کننده بیشتر شود.

,

مرحله منطقه‌ای ششمین دوره از مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران اواخر مهرماه یا اوایل آبان ماه برگزار خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه