اخبار داغ

تحولات منطقه؛

دفع حمله تروریست‌های داعش در مناطق مرزی سوریه با عراق+نقشه

دفع حمله تروریست‌های داعش در مناطق مرزی سوریه با عراق+نقشه
نیروهای جبهه مقاومت موفق شدند حمله تروریست‌های داعش به مناطق مرزی سوریه با عراق را به‌طور کامل دفع کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ ده‌ها تن از عناصر تروریست‌های داعش موجود در جنوب غرب استان «دیرالزور» سوریه، حمله گسترده‌ای را علیه مواضع نیروهای مقاومت در منطقه «حمیمه» واقع در جنوب شرق استان حمص آغاز کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

تروریست‌ها در ابتدای عملیات خود، چند خودروی انتحاری به سمت مواضع نیروهای جبهه مقاومت ارسال کردند که نیروهای مقاومت با استفاده از چند موشک حرارتی موفق شدند خودروها را قبل از رسیدن به مواضع خود منهدم کنند.

,

سپس تروریست‌های داعش باهدف نفوذ و اشغال منطقه حمیمه به سمت مواضع نیروهای مقاومت حمله کردند.

,

نیروهای مقاومت مستقر در منطقه موفق شدند با آمادگی کامل تمام محورهای حمله تروریست‌ها را رصد کنند و بعد از درگیری چندساعته توانستند از نفوذ عناصر داعش به منطقه جلوگیری کنند.

,

, ,

بر اساس اطلاعات منتشرشده، نیروهای مقاومت موفق شده‌اند در درگیری‌ها با تروریست‌ها، بیش از 40 عنصر داعش را کشته و زخمی کنند و باقی تروریست‌ها را به سمت استان دیرالزور فراری دهند و تعدادی از خودروهای نظامی آن‌ها را نیز منهدم کنند.

,

منطقه راهبردی حمیمه در جنوب شرق استان حمص در نزدیکی مرز کشور عراق واقع‌شده است و نیروهای جبهه مقاومت طی یک ماه اخیر موفق شدند با پاک‌سازی بخش وسیعی از جنوب و جنوب شرق استان حمص، خود را به این منطقه راهبردی برسانند و راه ارتباط تروریست‌های به اصطلاح میانه‌رو «اسود الشرقیه و مغاویر الثوره» تحت حمایت کشورهای غربی به سمت استان دیرالزور را به‌طور کامل قطع کنند.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه