اخبار داغ

مراسم با شکوه تشییع پیکر فرمانده دریابانی سیریک + تصاویر

مراسم با شکوه تشییع پیکر فرمانده دریابانی سیریک + تصاویر
مراسم تشییع سرهنگ غلامرضا صادقی فر، فرمانده پایگاه دریابانی سیریک با حضور مسئولان استانی و محلی، مردم شیعه و سنی، علما و روحانیون شیعه و سنی، نیروهای نظامی و انتظامی، بسیج و اقشار مختلف مردم دراین شهرستان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آذینی ،مراسم تشییع سرهنگ غلامرضا صادقی فر، فرمانده پایگاه دریابانی سیریک  با حضور مسئولان استانی و محلی، مردم شیعه و سنی، علما و روحانیون شیعه و سنی، نیروهای نظامی و انتظامی، بسیج و اقشار مختلف مردم دراین شهرستان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آذینی,

این مراسم بعد از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه از مسجد صاحب الزمان(عج) شهر بندر سیریک با حضور پرشور و گسترده مردم و مسئولان به سمت مسجد جامع فکری اهل سنت شهر بندر سیریک برگزار و پس از اقامه نماز میت در مسجد جامع فکری اهل سنت جهت تشییع و خاکسپاری به بندرعباس و اعزام به زادگاهش شهر ساری بدرقه شد.

,

سرهنگ غلامرضا صادقی فر، فرمانده پایگاه دریابانی سیریک  چهارشنبه شب حدود ساعت ۲۴ در عملیات تعقیب و گریز با قاچاقچیان مشروبات الکلی و مواد مخدر  در محور سیریک _میناب در محدوده روستای زیارت از توابع بخش مرکزی شهرستان سیریک به درجه رفع شهادت نائل آمد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه