اخبار داغ

برگزاری انتخابات هیات مدیره نظام پزشکی در کهگیلویه و بویراحمد

استقبال گرم از انتخابات نظام پزشکی در استان/ 1300 نفر در این انتخابات حق رای دارند+ تصاویر

استقبال گرم از انتخابات نظام پزشکی در استان/ 1300 نفر در این انتخابات حق رای دارند+ تصاویر
سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از استقبال گرم واجدین شرایط رای از انتخابات نظام پزشکی خبر داد و گفت: این انتخابات تا ساعت 20 ادامه دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس؛ هفتمین دوره انتخابات نظام پزشکی کهگیلویه و بویراحمد امروز (جمعه) از ساعت 8 صبح همزمان با سراسر کشور آغاز و تا ساعت 20 امشب ادامه دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

دکتر غلامعباس سبز در حاشیه برگزاری این انتخابات اظهار داشت:  1300 نفر در این انتخابات حق رای دارند.

,

وی با بیان اینکه 90 نفر در این انتخابات نامزد شدند، افزود: از این تعداد 87 نفر تایید صلاحیت شدند که سه نفر بنا به دلایل متعدد از جمله نداشتن سابقه بیش از 3 سال رد صلاحیت شدند.

,

دکتر سبز ابراز کرد: 46 پزشک, 9 دندانپزشک, 9 داروساز, 6 دکترای علوم آزمایشگاهی, 8 ماما و 12 لیسانس پروانه دار در هفتمین انتخابات نظام پزشکی کهگیلویه و بویراحمد در سه حوزه انتخابیه نامزد شدند.

,

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد بویراحمد گفت: روش برگزاری این انتخابات به دو روش الکترونیک حضوری و غیر حضوری است.

,

سرپرست معاونت دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد افزود: در حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و بهمئی 23 پزشک، 6 دندان‌پزشک، 3 داروساز، 4 نفر علوم آزمایشگاهی، 3 ماما و 6 نفر از گروه‌ لیسانسیه های پروانه دار برای حضور در انتخابات نظام پزشکی نام نویسی کردند که یک نفر به دلیل سابقه کاری کم در گروه ماماها رد صلاحیت شد.

,

دکتر سبز با بیان اینکه 16 نفر در حوزه انتخابیه کهگیلویه، چرام و لنده کاندیدای انتخابات نظام پزشکی هستند، ادامه داد: از این تعداد 9 پزشک، یک دندانپزشک، یک نفر داروساز، یک نفر دکترای علوم آزمایشگاهی، 2 ماما و دو نفر نیز کارشناس پروانه‌دار هستند.

,

وی بیان کرد: در حوزه انتخابیه گچساران و باشت نیز 14 پزشک، 2 دندانپزشک، 5 داروساز، یک نفر علوم آزمایشگاهی، 3 ماما و 4 کارشناس پروانه‌دار در هفتمین دوره انتخابات نظام پزشکی با هم رقابت می‌کنند.

,
---
, ,
---
, ,
---
, ,
---
, ,
---
, ,

 

,
---
, ,
---
---
---
,
---
, ,
---
, ,
---
, ,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه