اخبار داغ

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد:

خانواده‌های شهدا سرمایه‌های معنوی انقلاب اسلامی هستند/امنیت و آرامش حاکم در نظام اسلامی را مرهون خون شهدا می‌دانیم

خانواده‌های شهدا سرمایه‌های معنوی انقلاب اسلامی هستند/امنیت و آرامش حاکم در نظام اسلامی را مرهون خون شهدا می‌دانیم
فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه امنیت و آرامش حاکم در نظام اسلامی را مرهون خون شهدا می‌دانیم، گفت:خانواده‌های شهدا سرمایه‌های معنوی انقلاب اسلامی هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازصبح زاگرس ؛ سردار "مهدی انصاری" در دیدار با خانواده شهید والامقام نیروی انتظامی "مسعود صولتیان پور" اظهار کرد: : عزت، اقتدار، صلابت و سربلندی اسلام ریشه در پایمردی و استقامت خانواده‌های شهدا دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

وی گفت: امنیت و آرامش حاکم بر ایران اسلامی ثمره خون پاک شهدا بوده و این خون‌های پاک کشور را در برابر توطئه‌ها و تهدیدات دشمنان بیمه کرده است.

,

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد خانواده شهدا را مروج واقعی فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه معرفی کرد گفت: امنیت و آرامش حاکم در نظام اسلامی را مرهون خون شهدا می‌دانیم.

,
, ,

وی رفع دغدغه‌های خانواده معظم شهدا و رسیدگی به درخواست‌های آنان را افتخاری ارزشمند و مقدس برای مسئولان عنوان کرد و یادآور شد: خانواده‌های شهدا سرمایه‌های معنوی انقلاب اسلامی هستند.

,

سردار انصاری گفت: نیروی انتظامی امروز در صحنه دفاع از انقلاب و امنیت مرزهای کشور تامین با تمام توان حاضر شده و تلاش می‌کند تا زمینه ثبات و آرامش واقعی را برای کشور و نظام اسلامی به ارمغان آورد.

,

 شهید"مسعود صولتیان پور" از پرسنل آگاهی استان فارس ، اسفندماه 1385 در یکی از روستاهای شهرستان فیروزآباد استان فارس طی درگیری با اشرار مسلح به درجه رفیع شهادت ، نائل آمد. 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه