اخبار داغ

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی:

تحول نظام سلامت جزو اولویت های دولت دوازدهم خواهد بود

تحول نظام سلامت جزو اولویت های دولت دوازدهم خواهد بود
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: طرح تحول نظام سلامت از اولویت های دولت دوازدهم خواهد بود و همه باید تلاش کنند تا ضمن برطرف کردن اشکالات آن مابقی حلقه های این طرح را کامل کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نسل شاهوار شاهرود سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت درمان  و آموزش پزشکی کشور عصر جمعه در آیین افتتاح پروژه‌های درمانی شاهرود به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی این شهر  گفت: از جمله بخش هایی که در دولت یازدهم مورد توجه قرار گرفت بخش بهداشت و درمان و رفع بخشی از رنج و محرومیت مردم و کاهش هزینه ها بود که در دولت های گذشته نیز خدمات و تلاش های زیادی برای کاهش هزینه های درمان انجام شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نسل شاهوار شاهرود ,

وی با بیان اینکه سلامت جزو اولویت های دولت دوازدهم نیز خواهد بود اظهار کرد: مجلس نیز در کنار دولت باید ضمن برطرف کردن اشکالات طرح تحول نظام سلامت مابقی حلقه های این زنجیره را تکمیل کنند.

,

وزیر بهداشت در ادامه صحبت های خود با بیان اینکه در کنار توجه به آرمان ها و ارزش ها، انقلابی گری به معنای رفع نیازها و مشکلات مردم است افزود: آنکه اشتغال ایجاد می کند، مشکلات مردم را در زمینه های اجتماعی و اقتصادی برطرف می کند ولو اینکه یک گام کشور، شهر و حتی خانواده اش را به جلو ببرد کار انقلابی و جهادی انجام داده است.

,

قاضی زاده هاشمی با تاکید بر اینکه در این مسیر همه باید با هم باشیم و اختلاف به هیچ وجه از هیچ کسی قابل قبول نیست بیان کرد: اختلاف منشا یاس و یاس از جنود ابلیس است و انقلاب موقعی آسیب پذیر است که کنار هم نباشیم و بجای اینکه کنار هم باشیم مقابل و برابر هم باشیم.

,

وی در بخش دیگری از صحبت های خود با بیا اینکه برای تکمیل دانشکده دندانپزشکی شاهرود تمام تلاش خود را می کنیم گفت: امیدواریم شاهرود بیش از گذشته از خدمات دولت در حوزه سلامت برخوردار شود.

,

وزیر بهداشت با بیان اینکه باید در جهت تقویت دانشگاه علوم پزشکی شاهرود گام برداشت گفت: این دانشگاه یکی از دانشگاه های علوم پزشکی خوب و برتر ما است و باید تلاش شود تا ارتقا یابد زیرا این دانشگاه ظرفیت بین المللی شدن را دارد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه