اخبار داغ

همزمان با سراسر کشور؛

سومین فستیوال فوتبال زیر 12 سال کیش برگزار شد

سومین فستیوال فوتبال زیر 12 سال کیش برگزار شد
سومین فوتبال زیر 12 سال کیش با حضور با حضور 150 بازیکن 6 تا 12 سال در مجموعه المپیک کیش برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کیش پرس، محمود پازوکی، رئیس هیئت فوتبال کیش درحاشیه برگزاری سومین فستیوال فوتبال نوجوانان کیش در جمع خبرنگاران با تقدیر از حمایت های سازمان منطقه آزاد کیش از هیئت فوتبال گفت:  هر ساله با هدف توسعه و پیشرفت فوتبال پایه در کشور تلاش های زیادی در مدارس و آکادمی ها فوتبال انجام می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کیش پرس،,

وی با اشاره به قرار گرفتن هیئت فوتبال جزیره کیش در میان برترین های این حوزه افزود: در این  دوره از فستیوال فوتبال 150 نوجوانان 6 تا 12 سال  به اجرای برنامه پرداختند.

,

رئیس هیئت فوتبال کیش ادامه داد: در این فستیوال شرکت کنندگان در شش کارگاه مهارتی ضربه سر، شوت، حمل توپ، دریبلینگ، چرخش با توپ و کنترل توپ با یکدیگر به رقابت پرداختند.

,

پازوکی با اشاره به برگزاری آزمون استانی انتخاب بازیکن در20 مرداد اظهار کرد: از میان بازیکنان  6 مدرسه فوتبال جزیره تعداد 25 بازیکن پس از حضور در دوره استانی که 20 مرداد برگزار می شودانتخاب و به فدراسیون فوتبال معرفی خواهند شد.

,

وی ادامه داد: با توجه به استعدادهای خوبی که در میان بازیکنان کیش وجود دارد امید است تعدادی از بازیکنان کیش به عنوان بازیکن منتخب در تیم های بزرگ کشور و تیم ملی حضور یابند.

,

رئیس هیئت فوتبال کیش در رابطه با فوتبال بزرگسالان نیز بیان کرد: در رده بزرگسالان نیز مانند هر سال در لیگ سه با یک نماینده حضور داریم که مهرماه به فدراسیون معرفی خواهد شد.

,

پازوکی افزود: درلیگ دسته دو نیز با یک نماینده حضور خواهیم داشت که در روزهای آینده اطلاعات این تیم اعلام می شود.

,

 

,

لیگ فوتسال بومیان جزیره کیش راه اندازی شد

, لیگ فوتسال بومیان جزیره کیش راه اندازی شد,

علی قنواتی، نایب رئیس هئیت فوتبال کیش در خصوص وضعیت فوتبال ساحلی کیش گفت: با دریافت امتیاز از فدراسیون فوتبال و پیش رو قرار داشتن جام جهانی و با توجه به اینکه رده سومی جهان را در اختیار داریم امید است که توسعه های خوبی را در آینده در فوتبال ساحلی شاهد باشیم.

,

وی با اشاره به استقبال بی نظیر کیشوندان از مسابقات مختلفی که در جزیره کیش برگزار می شود، بیان کرد:  رقابت های جام ماه مبارک رمضان، موجب شد تا با توجه به استعدادها و ظرفیت های خوبی که رشته فوتسال در جزیره کیش دارد، لیگ فوتسال را برای بومیان و فوتبالیست های جزیره راه اندازی کنیم.

,

 نایب رئیس هئیت فوتبال کیش افزود:  لیگ فوتسال جزیره کیش از 20 مرداد کار خود را آغاز می کند و 10 تیم هم در این دوره حضور دارند.

,

قنواتی با اشاره به اینکه جزیره کیش  در لیگ دسته 3 فوتسال کشور دارای سهمیه است ابراز امیدواری کرد تیم منتخب خوبی پس از لیگ فوتسال آماده اعزام به رقابت ها شود.

,

 

,

سومین فستیوال فوتبال نوجوانان 6 تا 12 سال جزیره کیش برگزار شد

, سومین فستیوال فوتبال نوجوانان 6 تا 12 سال جزیره کیش برگزار شد,

اسدی پویا، مدیر ورزش موسسه ورزش و تفریحات سالم جزیره کیش نیز در رابطه افزایش زمین های فوتبال جزیره کیش با اشاره  برنامه ریزی های انجام شده افزود: طرح های لازم برای طراحی زمین ها به معاونت عمرانی ارائه شده و بخشی نیز به صورت زمین خاکی آماده شده است و در انتظار ارائه طرح اصلی از سوی معاونت عمران هستیم تا دو زمین فوتبال در کنار زمین شماره 2 آماده شود.

,

وی همچنین در رابطه با فوتبال دانش آموزی و استعدادیابی در میان دانش آموزان علاقمند به رشته های مختلف فوتبال اظهار کرد: در سال جاری جشنواره ورزش دانش آموزی با حضور دو هزار نفر از دانش آموزان برگزار شد که در نوع خود طرح بی سابقه ای بود.

,

مدیر ورزش معاونت موسسه ورزش و تفریحات سالم خاطر نشان کرد: در سال 96 نیز جشنواره ورزش با افزایش 4 رشته جدید برگزار می شود.

,

سومین فستیوال فوتبال نوجوانان 6 تا 12 سال جزیره کیش با حضور مسئولان رئیس هیئت فوتبال کیش و جمعی از مسئولان ورزش جزیره، مربیان و استعداد یاب ها و 150 بازیکن نوجوان 6 تا 12 سال عصر جمعه 30 تیر ماه 96 در جزیره کیش برگزار شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه