اخبار داغ

فرماندار ویژه زابل خبر داد

افزایش ۳۰ درصدی اعتبارات در نظر گرفته شده برای زابل

افزایش ۳۰ درصدی اعتبارات در نظر گرفته شده برای زابل
فرماندار ویژه زابل از افزایش چشمگیر اعتبارات طرح و پروژه ها نسبت به سال گذشته خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هوشنگ ناظری در گفت و گو با خبرنگار اوشیدا ابراز کرد: در کمیته برنامه ریزی شهرستان که با حضور مسئولان سازمان برنامه و بودجه استان و مدیران شهرستان با اتخاذ رویکرد جدید استان که با تاکید استاندار به عنوان رئیس شورای برنامه ریزی و توسعه استان پیگیری می شود از محل اعتبارات متوازن ماده ۱۸۰ سابق برای ۶۶ پروژه در ۱۲ فصل مبلغ ۲۶۸ هزار و ۵۶۴ میلیون ریال اعتبار در نظر گرفته شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اوشیدا,
وی افزود: این میزان اعتبارات نسبت به سال گذشته به مبلغ ۲۶۳ هزار و ۲۳۷ میلیون ریال با ۳۰ درصد افزایش و همین طور از محل دو درصد نفت و گاز و و نیز ردیف استانی برای ۱۹۸ پروژه در ۲۷۰ فصل مبلغ ۲۶۳ هزار و ۹۸۵ میلیون ریال که در مقایسه با سال گذشته میزان ۱۳۷ هزار و ۳۷۹ میلیون ریال ۹۲ درصد افزایش داشته است.

ناظری با عنوان اینکه در مجموع مبلغ ۵۳۲ هزار و ۵۴۹ میلیون ریال اعتبار در نظر گرفته شده است، بیان کرد: این اعتبارات جدای از ردیف ملی است که برای پروژه های بزرگ درنظر گرفته شده است.

فرماندار ویژه زابل ادامه داد: هفته گذشته به دلیل اینکه قرار بود کمیته برنامه ریزی استان برگزار شد هفته پرکاری بود و از جهت برگزاری جلسات کارگروه های اقتصاد مقاومتی که در زیرمجموعه ستاد راهبردی اقتصاد مقاومتی شهرستان بوده مصوبات آن به دلیل اهمیت ویژه آن در پیوست کمیته برنامه ریزی شهرستان قرار می گیرد.

وی تصریح ‌کرد: برگزاری کارگاه های عمران و گردشگری و کشاورزی و منابع طبیعی و نیز جلسه مشترک مسئولان کارگروه ها جهت بررسی و تصویب بعضی از پروژه هایی که در محدوده ی کمربند سبز شهر که در ایام دهه فجر توسط استاندار کلنگ زنی شد پروژه هایی از قبیل پارک وحش، باغ پرندگان، احداث باغ های ایرانی، باغ موزه جهاد و دفاع مقدس و نیز طرح های مربوط به بازآفرینی سکونت گاه های حاشیه شهر در دستور کار قرار می گیرد.

ناظری تاکید کرد: برای سرعت یافتن پروژه های اقتصاد مقاومتی که با هدف تولید و اشتغال بررسی و تصویب می شود مقرر شد که تغییراتی در ساختار ستاد راهبردی داده شود.
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه