اخبار داغ

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند خبر داد:

اجرای طرح خادم برای ۲۰۰۰ خانوار در شهرستان دماوند/ طرح خادم در جهت فرهنگ‌سازی آموزشی و خود امدادی خانواده‌ها مؤثر است

اجرای طرح خادم برای ۲۰۰۰ خانوار در شهرستان دماوند/ طرح خادم در جهت فرهنگ‌سازی آموزشی و خود امدادی خانواده‌ها مؤثر است
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند از اجرای طرح خادم برای دو هزار نفر خانوار در این شهرستان خبر داد و گفت: طرح خادم در جهت فرهنگ‌سازی آموزشی و خود امدادی خانواده‌ها مؤثر می‌باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سعید طاهری در گفت‌وگو با تارود، با اشاره به برنامه‌ریزی برای اوقات فراغت جوانان و نوجوانان توسط جمعیت هلال احمر اظهار کرد: جمعیت هلال احمر در جهت تامین اوقات فراغت نوجوانان، جوانان و بزرگسالان، برنامه‌های مختلفی را در فصل تابستان در بخش دانشجویی و دانش‌آموزی فراهم کرده است که موجب گسترده‌تر شدن فعالیت‌های این نهاد شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تارود,

وی افزود: این طرح از گروه سنی ۱۲ تا ۲۹ آغاز می‌شود و در جهت فرهنگ‌سازی خود امدادی در بین جوانان و نوجوانان و همچنین در سنین کودکی غنچه‌های هلال که در مهد کودک‌ها برنامه‌ریزی شده است.

,

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند ادامه داد: سازمان جوانان با انجام برنامه‌ریزی در خصوص برپایی اردوهای نشاط پویایی، گامی موثر در راستای پر کردن اوقات فراغت این افراد برداشته است.

,

طاهری خاطرنشان کرد: همچنین کلیه طلاب شهرستان دماوند در کانون طلاب حوزه علمیه امام صادق(ع) عضو می‌باشند و با برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته، در اردوهای راهیان نور شرکت می‌کنند.

,

وی تاکید کرد: یکی از مهم‌ترین فعالیت‌ها در طرح خادم، فعالیت آموزشی در جهت فرهنگ‌سازی آموزشی، خود امدادی و رسیدن به هر خانواده ایرانی، یک امدادگر می‌باشد.

,

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند تصریح کرد: در سال جدید، طرح ملی خادم مورد توجه قرار دارد و ۴۰ نفر از اعضا شامل جوانان به عنوان داوطلب با مراجعه به درب منازل، ۱۲ مرتبه آموزش‌های خودامدادی را به خانواده‌ها آموزش می‌دهند.

,

طاهری با بیان آغاز طرح خادم از فاز ۲ فرهنگیان تاکید کرد: در حال حاضر دو هزار نفر از خانواده‌های شهرستان دماوند تحت پوشش این طرح قرار دارند که طی آن، آموزش‌های ۲۲ تا ۳۵ ساعته برای سنین مختلف ارائه می‌گردد.

,

وی از ارائه آموزش‌های تخصصی مانند سیلاب، جاده و کوهستان در جهت بالا بردن مهارت‌های خود امدادی خبر داد.

,

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند از افراد علاقه‌مند در این زمینه خواست تا با مراجعه به هلال احمر و عضویت در آن، از آموزش‌های امدادی رایگان بهره‌مند شوند و با آموزش دوره ایثارگری، در صورت نیاز در شرایط بحران به مردم کمک کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه