اخبار داغ

کبوترانی که باید قدردان وزیر ورزش و جوانان باشند!

کبوترانی که باید قدردان وزیر ورزش و جوانان باشند!
کبوتران و دیگر پرندگان ساکن در سالن ورزشی 6 هزار نفری گولان سنندج سالهاست که با آن اُنس گرفته‌اند و باید قدردان وزیر ورزش و جوانان باشند که در سفر یک روزه خود به کردستان به تکمیل این پروژه بودجه‌ای اختصاص نداد تا این پرندگان هم بی‌خانمان نشوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، داستان پروژه سالن ورزشی 22 گولان سنندج 12 سال است که در ذهن مردم سنندج زمزمه می‌شود و به شکل عجیبی توانسته است در میان داستان‌های تاریخی این شهرستان برای خود جا باز کند!

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،,

 

,

سالهاست که قول تکمیل پروژه نیمه کاره مجموعه ورزشی 22 گولان سنندج توسط مسؤولان مختلف از وزیران ورزش گرفته تا استانداران و مدیرکل‌های ورزشی از این تیر به آن تیر محول می‌شود و پیکر زنگ زده و نحیف آن هر بار شاهد تیربارانی جدید است.

,

 

,

در لا به لای این تیرباران‌ها، مردم سنندج این‌بار امیداور بودند که در سفر یک روزه مسعود سطلانی‌فر وزیر ورزش و جوانان به استان کردستان خبرهای خوبی از افتتاح این پروژه تاریخی بشنوند اما وزیر ورزش به کردستان آمد و از این مجموعه هم بازدید کرد و اثری از هیچ خبر امیدوارکننده‌ای هم نبود.

,

 

,

وزیر ورزش و جوانان در این سفر یک روزه به کردستان و در بازدید از از مجموعه 22 گولان سنندج، به رسم دیرین و همان حرف‌های مسؤولان سابق گفت: مسئولان تمام تلاش خود را برای اتمام سالن شش هزار نفری ۲۲ گولان سنندج تا پایان سال ۹۷ به کار گیرند.

,

 

,

اما گویا حال و روز سالن ورزشی گولان سنندج فراتر از ناامیدی است و در این 12 سال فقط 50 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و شاید تا چند 12 سال دیگر هم با اینگونه مدیریت‌ها و تخصیص بودجه‌ها به اتمام نرسد.

,

 

,

درست است که وزیر ورزش و جوانان با دست خالی برای بازدید از این مجموعه ورزشی به کردستان سفر کرده بودند اما حداقل کبوتران و دیگر پرندگانی که سالهاست در این مجموعه لانه‌سازی کرده و تشکیل زندگی داده‌اند تا چند سال دیگر خیالشان راحت است که بی‌خانمان نمی‌شوند و باید از این بابت قدردان محبت‌های وزیر ورزش و جوانان باشند.

,

 

,

به امید روزی که عمری باقی باشد و شاهد افتتاح سالن 6 هزار نفری 22 گولان سنندج باشیم...

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه