اخبار داغ

نماینده جنبش حماس در لبنان مطرح کرد

هجوم اعراب برای عادی سازی روابط با اسرائیل

هجوم اعراب برای عادی سازی روابط با اسرائیل
نماینده جنبش حماس در لبنان در مصاحبه با شبکه خبری المیادین اظهار داشت :واقعیت این است که تمایل شدید کشورهای عربی برای مذاکره و گفتگو با نتنیاهو،جسارت و توجیه لازم را به نیروها اشغالگر داد تا طرح یهودی سازی مسجد الاقصی را اجرایی کنند،زیرا  اغلب مجامع عربی در برابر اجرای چنین طرحی مقاومتی ندارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ علی برکت،نماینده جنبش حماس در لبنان گفت: موضوع قدس و مسجد الاقصی،مسئله همه ی ملت فلسطین است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

وی تاکید کرد: بزودی و به دنبال عقب نشینی نیروهای اشغالگر از نصب درگاه های الکترونیک بازرسی در مقابل مسجد الاقصی، شاهد یک پیروزی دیگر برای ملت فلسطین خواهیم بود، اما مقاومت تا پایان اشغال فلسطین ادامه خواهد داشت.

,

علی برکت در مصاحبه با شبکه خبری المیادین اظهار داشت: امروز شاهد آغاز یک انتفاضه ی واقعی و گسترده تحت عنوان حمایت از قدس و مسجد الاقصی هستیم.

,

وی در ادامه اشاره کرد: نصب درگاه های الکترونیک بازرسی،به معنای اداره مسجد الاقصی توسط نیروهای اشغالگر و نه اوقاف فلسطین است.

,

نماینده جنبش حماس در لبنان خاطر نشان کرد: رژیم صهیونیستی از فضای بوجود آمده پس از نشست سران عربی و دونالد ترامپ در ریاض، به نفع طرح های خود در منطقه استفاده می کند.

,

وی تاکید کرد: واقعیت این است که تمایل شدید کشورهای عربی برای مذاکره و گفتگو با نتنیاهو،جسارت و توجیه لازم را به نیروها اشغالگر داد تا طرح یهودی سازی مسجد الاقصی را اجرایی کنند،زیرا  اغلب مجامع عربی در برابر اجرای چنین طرحی مقاومتی ندارند.

,

این مقام جنبش حماس تاکید کرد: تنها عاملی که رژیم صهیونیست را ناچار به عقب نشینی می کند، مردم و مقاومت است،نه قطعنامه های بین المللی که این رژیم به آن ها اعتنایی ندارد.

,

وی درباره گزینه های مقاومت علیه هجوم صهیونیست ها به مسجد الاقصی گفت: اولویت کنونی حضور مردم در مسجد الاقصی و کار میدانی در آن جا است،اما در صورت ادامه دشمنی و کشتار مردم توسط نیروهای اشغالگر،گزینه های نظامی علیه آن ها به کارگرفته خواهد شد.

,

منبع: المیادین

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه