اخبار داغ

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس:

درمانگاه شهرستان دلگان تا هفته دولت امسال افتتاح می شود

درمانگاه شهرستان دلگان تا هفته دولت امسال افتتاح می شود
سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: درمانگاه 10 تختخوابی شهرستان دلگان تا هفته دولت 96 افتتاح و تا آبان ماه بیماران در آن پذیرش می شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دلگان پرس،  محمد نعیم امینی فرد نماینده مردم شهرستان های ایرانشهر، دلگان، سرباز و فنوج و همچنین سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس از مرکز درمان بستر 10 تخت خوابی شهرستان دلگان بازدید کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دلگان پرس,

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در حاشیه این بازدید در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه مرکز درمان بستر ۱۰ تختخوابی دلگان با روند خوبی در حال ساخت و نصب تجهیزات است، تصریح کرد: انتظار داریم این مرکز درمان بستر با اعتباری 15 میلیارد تومانی با تجهیزات تا اوایل هفته دولت امسال افتتاح شود.

,

وی با تاکید بر اینکه منتظر تقسیم نیروهای تخصصی در مهرماه خواهیم بود، بیان کرد: و‌ تا اوایل آبان ماه امسال بیماران در مرکز درمان بستر 10 تختخوابی شهرستان پذیرش خواهند شد.

,

محمد نعیم امینی فرد همچنین از تلاش برای بهره برداری از بیمارستان ۶۴ تخت خوابی دلگان خبر داد و اظهار کرد: یکی از مطالبات مردم‌ شهرستان دلگان در بحث بهداشت ساخت بیمارستان ۶۴ تختخوابی برای مردم محروم این منطقه است.

,

نماینده مردم شهرستان های ایرانشهر، دلگان، سرباز و فنوج با اشاره به اینکه ساخت بیمارستان 64 تختخوابی در کمیسیون ماده 20 وزارت بهداشت و درمان به تصویب رسیده است، اضافه کرد: به زودی کار ساخت این پروژه عظیم آغاز خواهد شد و به زودی شاهد بهره برداری از آن باشیم.

,

گفتنی است مرکز درمان بستر 10 تخت خوابی شهرستان دلگان از سال 1390 و در دولت دهم آغاز شده است و تاکنون مسئولان زیادی وعده ساخت و افتتاح آن را داده اند ولی تاکنون این مرکز تکمیل، تجهیز و افتتاح نشده است.

,

شهرستان دلگان در 475 کیلومتری جنوب غرب شهر زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان واقع شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه