اخبار داغ

دود زباله های حاشیه شهر مهمان ریه های مردم دیّر

دود زباله های حاشیه شهر مهمان ریه های مردم دیّر
اقدام برخی افراد ناآگاه در سوزاندن زباله ها در کوچه ها، خیابان ها و حاشیه شهر موجی از نارضایتی در بین شهروندان دیّری بوجود آورده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مطاف24  آلودگی های زیست محیطی  امروزه به یکی از معضلات مهم نه تنها کشور ما بلکه جهان تبدیل شده و اثرات مخرب زیادی بر روی انسان ها و کیفیت زندگی آنان و محیط پیرامونی خواهد داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مطاف24,

یکی از عواملی که باعث افزایش میزان آلودگی هوا در شهرها می شود و کمتر مورد توجه قرار گرفته سوزندان زباله ها در حاشیه شهرها است که هیچ سازمان یا نهاد اجرایی و نظارتی مسئولیتی نسبت به آن از خود نشان نداده  و یا اگر برخوردی  هم صورت گرفته بسیار ضعیف و ناچیز و مقطعی بوده است.

, یکی از عواملی که باعث افزایش میزان آلودگی هوا در شهرها می شود و کمتر مورد توجه قرار گرفته سوزندان زباله ها در حاشیه شهرها است که هیچ سازمان یا نهاد اجرایی و نظارتی مسئولیتی نسبت به آن از خود نشان نداده  و یا اگر برخوردی  هم صورت گرفته بسیار ضعیف و ناچیز و مقطعی بوده است.,

ممکن است در طی روز با صحنه تکراری سوزاندن زباله ها در کنار جاده ها ،خیابان ها و کوچه های حاشیه دیّر  مواجه شده باشید ،گاهی اوقات دود حاصل از سوختن این زباله ها فضای زیادی از محوطه شهر را اشغال می کند و حتی گاهی مقدار زباله های به آتش کشیده بقدری زیاد است که دود حاصل از این آتش سوزی از فاصله چند کیلو متری کاملا" مشخص است .

, ممکن است در طی روز با صحنه تکراری سوزاندن زباله ها در کنار جاده ها ،خیابان ها و کوچه های حاشیه دیّر  مواجه شده باشید ،گاهی اوقات دود حاصل از سوختن این زباله ها فضای زیادی از محوطه شهر را اشغال می کند و حتی گاهی مقدار زباله های به آتش کشیده بقدری زیاد است که دود حاصل از این آتش سوزی از فاصله چند کیلو متری کاملا" مشخص است .,

, ,

 

,

چه کسی مسئول رسیدگی به این اقدامات است؟ عدم رسیدگی به این معضل زیست محیطی تا کی ادامه خواهد داشت و سوالات دیگری که ظاهرا کسی در دیّر جوابگوی آن نیست.

, چه کسی مسئول رسیدگی به این اقدامات است؟ عدم رسیدگی به این معضل زیست محیطی تا کی ادامه خواهد داشت و سوالات دیگری که ظاهرا کسی در دیّر جوابگوی آن نیست.,

مدتی است آتش زدن زباله ها در حاشیه جاده کمر بندی دیّر به یک رویه عادی در بین شهروندان تبدیل شده  و بعضا مشاهده می شود دود حاصل از آتش زدن زباله ها به سمت شهر حرکت کرده و دی اکسید کربن و گازهای سمی دیگر فضای شهر را آلوده و موجبات نارضایتی شهروندان بویژه در محله های شهید صدوقی و شهرک فرهنگیان، کوی جانبازان و ... را فراهم کرده است.

,

انتظار می رود شهرداری با نصب تابلوهایی نسبت به هنجار شکنانی که همچنان بدون توجه به حقوق شهروندان  و محیط زیست در پی آتش زدن زباله ها در حاشیه شهر هستند تذکرات لازم را بدهد تا دیگر شاهد این اقدام ناپسند در بین برخی افراد نباشیم.

,

تصاویر زیر توسط یکی از شهروندان به پایگاه خبری مطاف 24 ارسال شده است که در ادامه می بینید.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه