اخبار داغ

استاد و محقق طب اسلامی در جمع مردم اصفهان:

میوه کرم خورده نشانه سلامت آن است/ امروزه یک غذای سالم نداریم!

میوه کرم خورده نشانه سلامت آن است/ امروزه یک غذای سالم نداریم!
شیخ عباس تبریزیان می گوید: امروزه در اروپا وقتی میوه می خرند نگاه می کنند که کدام میوه کرم زده است و همان را می خرند، این کرم پیش مرگ انسان در آزمایش میوه است به طوری که اگر ناسالم باشد کرم آن را نمی خورد و چند میوه کرم زده باشد به این معنی است که باقی میوه ها سالم است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صدای سلامت؛ آیت الله شیخ عباس تبریزیان عصر دیروز در جمع مردم اصفهان در همایش طب اطفال گفت: در روایات ما به حجامت از چهار ماهگی توصیه شده که اگر آب دهان کودک زیاد شود و سر وی قدری داغ شود باید حتماً داغ شود که ار این کار انجام نشود کودک مبتلا به آسیب های مغزی و یا کوری می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صدای سلامت,

وی ادامه داد: متأسفانه یک سوم فرزندانی که امروزه متولد می شوند به نوعی معلولیت دارند که یک فرزند معلول یک خانواده را به گرفتاری های معلولیت می اندازد و روزگار سختی را برای خانواده به همراه خواهد آورد.

,

این طبیب اسلامی افزود: پیامبر(ص) در روایتی فرموده است که پدر و مادر اگر سویق بخورند تضمین می دهند که بچه سالم به دنیا بیاید که با تفت دادن گندم و جو سویق به دست می آید، این گونه سلامت فرزند در ضمانت پیامبر(ص) است؛ که البته برای خانم های باردار هم خوردن کندر و سویق روزانه 10 گرم در مدت یک ماه سفارش شده است.

,

* فرزند زیبا از سفارش های اسلام است

, * فرزند زیبا از سفارش های اسلام است, * فرزند زیبا از سفارش های اسلام است,

آیت الله تبریزیان خاطر نشان کرد: چنین حرف ها و سفارش هایی در هیچ جای دنیا پیدا نمی شود و فقط در طب اسلامی وجود دارد که مردم باید از آن بهترین استفاده را بکنند؛ البته برخی ها با طب اسلامی مخالفت می کنند و هجمه هایی فراوانی علیه آن روا می دارند.

,

 

,

وی تصریح کرد: اسلام تأکیدی دارد که بچه های ما زیبا شوند و برای این امر سفارش شده که مادر میوه به مصرف کند تا فرزند هم شجاع باشد و هم زیبا باشد.

,

تبریزیان پیرامون شبهه مصرف عسل برای کودکان هم گفت: عسل غذا نیست بلکه یک دارو است؛ زمانی دارو شناخته می شود که انسان بیمار می شود؛در روایات ما حداکثر گفته شده سه تا قاشق مرباخوری عسل خورده شود. برای کودک که مبتلا به تب شده است می تواند با عسل درمان شود امّا عسل را باید با آب حل کنید و به بچه آب عسل بدهید چرا که معده کودک تحمل غذای پیچیده ندارد.

,

این استاد حوزه علمیه همچنین تشریح کرد: یکی از تدبیرهای دین اسلام کاسنی است که اگر پدر بخورد فرزند پسر و اگر مادر بخورد فرزند دختر خواهد بود؛ همچنین مردان می توانند با مصرف آب باران فرزند دار شوند و هر کدام از والدین آب باران بخورند و نیت کنند، همان فرزند به آن ها اعطا خواهد شد.

,

به عقیده این استاد حوزوی، طبق فرموده قرآن، درمان نازایی استغفار است و خداوند بسیار می آمرزد و پاداش آن را می دهد.

,

* غلبه صفرا در مادر عامل زردی نوزادان

, * غلبه صفرا در مادر عامل زردی نوزادان, * غلبه صفرا در مادر عامل زردی نوزادان,

آیت الله تبریزیان درباره به زردی نوزادان هم گفت: این ناشی از غلبه صفرا در مادر است که امروزه این اتفاق زیاد می افتد و علت اصلی آن کم خونی است که یکی از علل آن هم آلودگی هوا و غذاهای امروزی و تراریخته ها می تواند باشد؛ کم خونی در زمان بارداری می تواند احتمال زردی را افزایش دهد.

,

وی از سبک زندگی امروزی انتقاد کرد و اذغان داشت: امروزه یک غذای سالم نداریم و همین نان ما امروز اصلاح ژنتیکی شده است، بشر می خواهد ژن های این غذاها را دست کاری کرده و به ادعای خود اصلاح می کند؛ گویا خداوند گندم خراب خلق کرده و بشر می خواهد اصلاح کند؛ این ها کاری عمدی بوده که در زمان ریاست بوش پدر این مسئله به وجود آمد و در کل دنیا پخش شد تا جایی که امروزه کل گندم کشور تراریخته است.

,

وی ابراز داشت: متأسفانه دست هایی پشت پرده است و صهیونیست در این کار قرار دارد و می بینیم که امروزه در گاوهای هلندی ژن خونی وارد می کنند تا شیر آن ها زیاد شود امّا خاصیتی ندارد.

,

به گفته وی، امروزه شعار دنیا غذاهای طبیعی است و خودشان هم فهمیده اند؛ نخست وزیر اسرائیل اعلام کرد ما روی سفره همه شما با اصلاح ژنتیکی شده ها حضور داریم اما خودمان مصرف نمی کنیم و می گویند گندم ایران سمّ و قاتل است.

,

* ظروف آهنی ممنوع!

, * ظروف آهنی ممنوع!, * ظروف آهنی ممنوع!,

استاد حوزه علمیه خاطر نشان کرد: 10 ماده شیمیایی سمی امروزه در آردی وجود دارد که به دست نانوایان می رسد که یکی از آن ها آهن است، در روایات داریم که می فرمایند آهن نجس است، از طرفی هم لبنیات پاستوریزه امروز حاوی شیر نیست، بلکه شیر خشک در آن ها به کار می برند که شیر خشکی که وارد می شود گاهی حاوی استخوان خوک است.

,

آیت الله تبریزیان همچنین گفت: امروزه در اروپا وقتی میوه می خرند نگاه می کنند که کدام میوه کرم زده است و همان را می خرند، این کرم پیش مرگ انسان در آزمایش میوه است به طوری که اگر ناسالم باشد کرم آن را نمی خورد و چند میوه کرم زده باشد به این معنی است که باقی میوه ها سالم است.

,

وی ادامه داد: امروزه بیشتر مردم آسیب های فراوانی مانند بیماری ام اس از ناحیه آهن است، بهترین ظروف به ترتیب بلور، سفال، چینی و چوب است اما آهن اصلاً خوب نیست که جن زدگی از عوارض آن است و یک سوم مردم مبتلا به خود مبتلا کرده است.

,

تبریزیان پیرامون سقط جنین معتقد بود: ساعات خوب و بدی برای همبستر شدن وجود دارد که به عنوان مثال اگر نطفه در اول ماه یا وسط ماه و یا آخر ماه منعقد شود، بچه یا سقط می شود یا اگر سالم متولد شد، مبتلا به صرع و تشنج می شود؛ هر بچه ای که مبتلا به تشنج و سقط شود مربوط به همبستر شدن در یکی از این سه ایام است.

,

شیخ عباس تبریزیان تصریح کرد: امروزه 75 درصد زایمان ها با سزارین صورت می گیرد و از هر سه زن یک نفر به سرطان سینه مبتلا شده است.

,

پدر طب اسلامی در پایان گفت: با تشکیل نشدن قلب، سقط انجام نشود و با مصرف سویق و میوه به قلب جنین را تشکیل دهید و هیچ مشکلی به وجود نخواهد آمد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه