اخبار داغ

سفر استانی برنامه "کلگ" به شهرستان میرجاوه رسید

سفر استانی برنامه "کلگ" به شهرستان میرجاوه رسید
عوامل برنامه "کلگ" که به معرفی پتانسیل های روستا های بلوچستان می پردازد طی سفری به شهرستان میرجاوه برنامه سه قسمتی مربوط به بخش های مرکزی، لادیز و ریگ ملک را ضبط کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری لادیز؛ این برنامه علاوه بر سفر به روستاها و ضبط آیتمهای برنامه در محل زندگی روستاییان، معرفی پتانسیل های روستا و روستانشینان در زمینه های کشاورزی باغداری باهدف کارافرینی، تشویق به مهاجرت معکوس (مهاجرت از شهرها به روستا)، پرداختن به مسائل روستاییان و معرفی روستاهای دورافتاده و دارای قابلیت های فرهنگی، هنری ،صنعتی و کشاورزی، ارائه راهکار و دلیل برای جلوگیری از تبدیل شدن زمین های زراعی به زمینهای مسکونی می پردازد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, لادیز,

عوامل برنامه "کلگ" طی سفر سه روزه از چهارشنبه 28 تیرماه الی جمعه 30 تیرماه در سه بخش لادیز، ریگ ملک و مرکزی مشغول به ضبط برنامه بودند و با استقبال پرشور مردم مواجه شدند.

,

کرد دهیار روستای جش در رابطه با یکی از آیتم های این برنامه که در روستای هفتاد ملا ضبط شد، اظهار کرد: ضبط این برنامه پر مخاطب که نزدیک به ده ساعت زمان برد. باحضور احسان الله ریگی بخشدار بخش لادیز، استقبال گرم مردم محل، دهیاران،شوراهای اسلامی روستاهای مذکور و رییس میراث فرهنگی شهرستان میرجاوه همراه بود، مجری برنامه ابراهیم هاشمزهی و دست اندرکاران و تهیه کنندگان برنامه با جدیت و تلاش مستمر سنگ تمام گذاشتند.

,

وی افزود: بخشدار لادیز قول های مساعدی را در جهت پیگیری خواسته های مردم در خصوص برق رسانی برخی از منازل روستایی فاقد برق و نیز پیگیری زیرسازی آسفالت جاده جش به روپس و گزند را به مردم منطقه داد.

,

گفتنی است که ضبط این برنامه در دو بخش ریگ ملک و مرکزی با استقبال پرشور مردم منطقه مواجه شد.

,

ساعت ۱۶:۴۵ از شبکه هامون برای بینندگان پخش می شود.

انتهای پیام /

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه