اخبار داغ

از سوی رئیس هیئت اجرایی انتخابات اصفهان عنوان شد؛

رشد ۵۰ درصدی مشارکت در انتخابات نظام پزشکی اصفهان

رشد ۵۰ درصدی مشارکت در انتخابات نظام پزشکی اصفهان
رییس دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان گفت: امسال حضور خوبی را از طرف رأی دهندگان شاهد بودیم و از ساعات ابتدایی رأی گیری، طیف گسترده ای در صف بودند که این این حجم بالای مراجعه کنندگان تا آخرین دقایق رأی گیری ادامه داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صدای سلامت؛ رئیس هیئت اجرایی هفتمین دوره انتخابات نظام پزشکی در اصفهان دقایقی پیش در گفتگویی گفت: انتخابات نظام پزشکی با مشارکت گروه های خاصی از جامعه پزشکی مانند پزشکان، داروسازان، ماماها، لیسانسه های پروانه دار و در کل شامل افرادی که شماره نظام پزشکی دارند برگزار می شود تا این افراد نمایندگان خود را انتخاب کنند و نظام پزشکی شکل بگیرد که در همین روند شورای استانی و شورای کشوری را شکل می دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صدای سلامت,

غلامرضا اصغری ادامه داد: بر همین اساس می توان گفت هر کسی که در این انتخابات رأی می دهد به شکل گیری شورای عالی کشوری کمک می کند تا این شورا به بهترین نحو ممکن بر اساس ساختاری های  قانونی تعریف شده تشکیل شود.

,

عضو ارشد اجرایی انتخابات نظام پزشکی درباره اخلال در روند انتخابات الکترونیکی و ابطال آراء با بیان اینکه متأسفانه زیر ساخت های کشور ما هنوز برای این کار کافی نیست خاطر نشان کرد: در ابتدا که رأی گیری شروع به کار کرد پس از مدتی چندین بار قطع و وصل مشاهده که در مسئولان باعث تردید شد.

,

اصغری افزود: مشکل سخت افزاری بود و به همین دلیل صلاح بر این بود که ادامه پیدا نکند و انتخابات به طریق حضوری ادامه پیدا کرد و روند انتخابات حضوری هیچ مشکل و خللی نداشتیم.

,

این مسئول شایعه های فضای مجازی مبنی بر اخلال دستی و خرابکاری در سامانه انتخابات الکترونیکی را تکذیب کرد و در بخش دیگری از سخنان خود گفت: تا ساعت 23 انتخابات را تمدید کردیم تا افراد بیشتری بتوانند رأی خود را در صندوق بیندازند.

,

قائم مقام وزیر بهداشت در استان اصفهان ادامه داد»: هیئت نظارت مرکزی که زیر مجموعه ای از مجلس شورای اسلامی و متشکل از وزارت دادگستری، مجلس و وزارت بهداشت است و مسئول تأیید صحت انتخابات نظام پزشکی است.

,

رئیس هیئت اجرایی انتخابات ضمن تشکر ویژه از جامعه پزشکی استان اعلام داشت: امسال حضور خوبی را از طرف رأی دهندگان شاهد بودیم و از ساعات ابتدایی رأی گیری، طیف گسترده ای در صف بودند که این این حجم بالای مراجعه کنندگان تا آخرین دقایق رأی گیری ادامه داشت؛ همچنین شرکت افراد در انتخابات امسال نسبت به دوره قبلی 50 درصد افزایش داشت که این حجم مشارکت بسیار ارزنده است.

,

به گفته دکتر اصغری نتایج هفتمین دوره انتخابات نظام پزشکی در اصفهان صبح روز شنبه اعلام خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه