اخبار داغ

تحولات منطقه ای؛

عملیات ویژه رزمندگان یمن در جنوب عربستان/ تصاویر+نقشه

عملیات ویژه رزمندگان یمن در جنوب عربستان/ تصاویر+نقشه
رزمندگان یمنی موفق شدند بانفوذ در مناطق جنوبی عربستان سعودی، تعدادی از نظامیان رژیم را از پای دربیاورند و مقادیر زیادی سلاح را به غنیمت بگیرند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛رزمندگان مقاومت «انصارالله» یمن مستقر در مناطق مرزی با عربستان سعودی، طی یک عملیاتی دقیق و ویژه موفق شدند وارد منطقه تحت نفوذ نظامیان رژیم سعودی در جنوب عربستان شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

به گفته منابع یمنی، رزمندگان انصارالله طی یک عملیات دقیق موفق شدند بعد از رصد دقیق مواضع نظامیان رژیم سعودی وارد استان «جیزان» واقع در جنوب عربستان سعودی شوند و سپس با هجوم به یک پایگاه نظامی رژیم سعودی در اطراف کوه «قیس» توانستند مقادیر زیادی سلاح را به غنیمت بگیرند.

,

بر اساس اطلاعات منتشرشده، نیروهای یمنی در جریان نفوذ به پایگاه نظامیان رژیم سعودی توانستند چند خودرو نظامیان وابسته به آن‌ها را منهدم کنند و چند ساختمان اطراف پایگاه را به‌طور کامل تخریب کردند.

,

نیروهای یمنی ابتدای ماه اخیر نیز موفق شدند بعد از رصد دقیق یکی از پایگاه‌های نظامی رژیم سعودی در استان جیزان عربستان، وارد منطقه شوند و سپس طی یک عملیات دقیق، ده‌ها نظامی سعودی را کشته و زخمی کردند.

,

صدها تن از نظامیان رژیم سعودی طی سه سال اخیر توسط رزمندگان یمنی در مناطق مرزی و حتی در جنوب عربستان کشته و زخمی شده‌اند و تعدادی از آن‌ها نیز به اسارت گرفته‌شده‌اند.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه