اخبار داغ

عضو هیئت ‌رئیسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی:

وابستگی به افراد طراز اول کشور برای فردی مصونیت قضایی ایجاد نمی کند

وابستگی به افراد طراز اول کشور برای فردی مصونیت قضایی ایجاد نمی کند
عضو هیئت ‌رئیسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی گفت : جریان های سیاسی و نهایتا وابستگی به برخی از افراد طراز اول کشور نمی تواند برای افراد مصونیت ایجاد کند و مطمئنا اگر کسی مرتکب تخلف شده باشد ، خواست مردم هم این است که با آن فرد متخلف برخورد شود و فرقی نمی کند این فرد از کدام دولت باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یحیی کمالی پور عضو هیئت ‌رئیسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی آرمان کرمان در رابطه با برخورد قوه قضائیه با دانه درشت ها و مفاسد اقتصادی از جمله حسین فریدون اظهار داشت : برابر قانون اساسی در کشور ما هیچ کسی مصونیت قضایی ندارد و تاکنون برخورد قوه قضائیه با مفاسد اقتصادی خوب بوده است .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی آرمان کرمان,

وی گفت : این برخوردها باید با همه کسانی که در جریان های مختلف سیاسی مرتکب تخلف می شوند صورت گیرد کما این که تا کنون در حال انجام است .

,

عضو هیئت ‌رئیسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی افزود : جریان های سیاسی و نهایتا وابستگی به برخی از افراد طراز اول کشور نمی تواند برای افراد مصونیت ایجاد کند و مطمئنا اگر کسی مرتکب تخلف شده باشد ، خواست مردم هم این است که با آن فرد متخلف برخورد شود و فرقی نمی کند این فرد از کدام دولت باشد.

,

نماینده مردم جیرفت در مجلس شورای اسلامی در رابطه با برخورد قوه قضائیه با متخلفین توضیح داد: قوه قضائیه تا کنون برخورد خوبی با مفاسد اقتصادی داشته است اما زمان های برخورد ممکن است خیلی مناسب نباشد.

,

کمالی پور خاطر نشان کرد : ممکن است در شرایطی این برخورد ها انجام شود و باعث ایجاد شایبه هایی در جامعه شود که مطمئنا این شایبه ها به نفع نظام نیست .

,

وی ادامه داد : به نظر بنده باید در بحث زمان برخوردها دقت بیشتری صورت می گرفت زیرا اکنون دستگیری فریدون در حاشیه تشکیل کابینه دولت روحانی باعث شده است تا دیدگاه ها به سمتی رود که  هدف از این دستگیری تحت فشار قرار دادن دولت است .

,

عضو هیئت ‌رئیسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که باید در برخورد با افراد متخلف شرایط زمان و مکان را نیز در نظر بگیرم ،یادآور شد : باید با هر فرد متخلفی در هر جایگاه و موقعیتی برخورد شود ولی زمان برخورد باید هنگامی باشد که کمترین تبعات را برای نظام داشته باشد.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه