اخبار داغ

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نهاوند:

انس با قرآن، تنها راه برون رفت از مشکلات فرهنگی جامعه است

انس با قرآن، تنها راه برون رفت از مشکلات فرهنگی جامعه است
مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نهاوند در شورای هماهنگی و گسترش فعالیت های قرآنی این شهرستان بر لزوم هم‌افزایی در انجام فعالیت‌های قرآنی تأکید کرد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پایگاه خبری گرو، محمود مصباح با تأکید بر اهمیت تدبر و انس با قرآن، افزود: قرآن زمینه سعادت و تعالی انسان را فراهم می‌کند و همه مسلمانان در سایه آیات نورانی این کتاب آسمانی باید تکامل یابند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری گرو,

وی تمسک به قرآن و اهل‌ بیت(ع) را تنها راه برون ‌رفت از معضلات اجتماعی در دنیای امروز دانست و خاطرنشان کرد: جوامع اسلامی با توجه به فتنه‌انگیزی‌ها و دسیسه‌های کشورهای غربی، در این برهه از زمان دچار معضلات و مشکلات اجتماعی و سیاسی بسیاری هستند و تنها راه‌حل برون رفت از آن برگشت‌پذیری به سبک زندگی قرآنی و توسل و انس به آیات نورانی و اهل‌ بیت(ع) است.

,

مدیر اداره ارشاد نهاوند افزود: با توجه به وجود برنامه ها و فعالیت‌های قرآنی در بخش‌ها و دستگاه‌های مختلف نظیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، آموزش و پرورش، اداره اوقاف و امور خیریه، سازمان تبلیغات اسلامی، حوزه و دانشگاه و... یک تقویم اجرایی برای فعالیت‌های قرآنی شهرستان لازم به نظر میرسد تا هم افزایی در این فعالیت‌ها وجود داشته باشد.

,

 مصباح با اشاره به اهداف شورای هماهنگی و گسترش فعالیت‌های قرآنی، اظهار کرد: پیگیری و تحقق اهداف و سیاست‌های منشور قرآنی در سطح شهرستان، ایجاد هماهنگی بین دستگاه‌های دولتی و غیر دولتی برای فعالیت‌های قرآنی، تحقق فرهنگ قرآنی در حوزه مدیریت شهرستان ، تقویت و گسترش انس با قرآن و ترویج قرآن در حوزه فرهنگ عمومی از جمله اهداف شورای هماهنگی و گسترش فعالیت‌های قرآنی است.

,

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نهاوند گفت: لازم است بررسی شود در کدام عرصه‌ها فعالیت کمتری وجود دارد، همچنین قسمت‌هایی که می‌توان به هم‌افزایی رسید را احصا کرد و در جهت تقویت فعالیت‌های قرآنی پیش رفت.

,

وی گفت: انس با قرآن انسان‌ها را تقویت روحى می‌کند، اعتماد به‌ نفس می‌دهد، راه‌هاى تقرّب به خدا را براى انسان روشن می‌کند.

,

مصباح اظهار داشت: بایستی به منظور جلوگیری از موازی کاری، برنامه ها جمع بندی شده و در شورای فرهنگ عمومی مورد بررسی قرار گیرد .

,

انتهای پیام/

,

انتهای پیام/

,

انتهای پیام/

,

انتهای پیام/

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه