اخبار داغ

خزان شهرک صنعتی درگز به روایت تصویر

خزان شهرک صنعتی درگز به روایت تصویر
شهرستان درگز از منابع طبیعی و ظرفیت‌های ذاتی بالایی برخوردار است؛ اما تنها یک شهر صنعتی دارد که همان نیز از کارخانه‌ها و تولیدی‌های فعال، صنعتی و حتی سرمایه‌گذاری‌های کلان بی‌بهره است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از درگزخبر، شهرستان درگز از منابع طبیعی و ظرفیت‌های ذاتی بالایی برخوردار است؛ اما تنها یک شهر صنعتی دارد که همان نیز از کارخانه‌ها و تولیدی‌های فعال، صنعتی و حتی سرمایه‌گذاری‌های کلان بی‌بهره استو تاکنون در اشتغال جوانان درگزی ناموفق و ناتوان بوده و نتوانسته است برای آنان اشتغال فراهم آورد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از , درگزخبر, ، شهرستان درگز از منابع طبیعی و ظرفیت‌های ذاتی بالایی برخوردار است؛ اما تنها یک شهر صنعتی دارد که همان نیز از کارخانه‌ها و تولیدی‌های فعال، صنعتی و حتی سرمایه‌گذاری‌های کلان بی‌بهره استو تاکنون در اشتغال جوانان درگزی ناموفق و ناتوان بوده و نتوانسته است برای آنان اشتغال فراهم آورد.,

 

,

کارخانه‌های تعطیل و نیمه تعطیل را در جای‌جای شهر می‌توان دید و روند توسعه در درگز کند و ناپایدار است که علت آن را می‌توان در کمبود نقدینگی، عدم وجود اعتبارات، بروکراسی دست پاگیر ادارات و برنامه‌ریزی ضعیف مسئولان و تولیدکنندگان دانست.

,

 

,

در شهرک صنعتی درگزی بسیاری از تولیدی‌ها تعطیل و نیمه تعطیلند و تنها تعدادی کمی از آن‌ها فعالیت می کنند؛ که مالکان آن‌ها نیز از وضعیت خود راضی نیستند.

,

 

,

در چنین شرایطی تشدید محدودیت در واردات و توجه عملی به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی تنها راه بیرون رفت بخش صنعت کشور است که متاسفانه در حال حاضر نیز تلاشی در این زمینه مشاهده نمی شود.

,

 

,

گفتنی است؛ وضعیت این شهرک صنعتی، از چهارسال گذشته تفاوتی قابل ملاحظه نداشته است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه