اخبار داغ

داور سقزی در رقابت های کشتی آزاد نوجوانان قهرمانی آسیا قضاوت می کند

داور سقزی در رقابت های کشتی آزاد نوجوانان قهرمانی آسیا قضاوت می کند
محمد رحیم پور داور بین المللی سقزی از سوی فدراسیون به کشور تایلند اعزام شد و در رقابت های کشتی آزاد نوجوانان قهرمانی آسیا به قضاوت می پردازد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  گولان سقز، رقابت های کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی آسیا از روز 29 تیرماه در شهر بانکوک تایلند آغاز به کار کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گولان سقز,

تیم ملی کشورمان با 10 کشتی گیر در اوزان مختلف در این مسابقات شرکت می کند و به مدت 4 روز به مصاف حریفان خود می روند.

,


محمد رحیم پور داور بین المللی کشتی از شهرستان سقز نیز از سوی فدراسیون به این رقابت ها اعزام شد تا دوباره به عنوان یکی از بهترین داوران کشورمان در مسابقات برون مرزی به داوری به پردازد.

,
,


رحیم پور داور در اوایل سال جاری جهت ارتقای سطح داوری خود به قزاقستان رفت و در اولین مرحله آزمون علمی و تئوری کلاس ارتقای داوران درجه یک بین المللی به درجه المپیکی (s1 ) در سال 2017 و همچنین گزینش برای المپیک (2020- ژاپن) شرکت کرد.

,
,


براساس این گزارش، رحیم پور تاکنون چندین دوره قضاوت در رقابت های جام جهانی و جام باشگاه های جهان، قهرمانی آسیا و اروپا و بیش از 30 مسابقه بین المللی و 80 مورد مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی در کارنامه این داور کردستانی ثبت شده است.

,
,


این داور سقزی در سال 2007 در کشور ارمنستان و در سال 2010 میلادی قطر موفق شد مدرک داوری درجه سه و دو بین المللی را دریافت کند و در رقابت های کشتی جام یادگار امام (ره) که اسفند ماه سال 1390 در قم برگزار شد توانست درجه یک داوری بین المللی را با موفقیت کسب کند.

,
,


محمد رحیم پور با اعزام از سوی فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران توانسته است در رقابت های جهانی و آسیایی در داخل و خارج کشور به عنوان یکی از داوران ممتاز شناخته شود.

,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه