اخبار داغ

مسابقه والیبال تیم ملی امید عراق و منتخب فردیس برگزار شد

مسابقه والیبال تیم ملی امید عراق و منتخب فردیس برگزار شد
این مسابقه که عصر روز گذشته (جمعه) در سالن پوریای ولی شهرستان فردیس برگزار شد ،تیم منتخب فردیس نتیجه را سه بر صفر به تیم حریف واگذار کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ داود عزیزی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فردیس صبح امروز (شنبه) در گفتگو با فردیسان گفت: در این مسابقه که عصر روز جمعه ۳۰ تیر ماه در سالن پوریای ولی شهرستان فردیس برگزار شد ، تیم منتخب فردیس نتیجه را سه بر صفربه  تیم حریف واگذار کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, فردیسان,

وی افزود: در هفته گذشته نیز بازی دوستانه تیم منتخب فردیس با تیم ملی ناشنوایان کشور برگزار شد

,

این مسئول به لزوم آمادگی تیم منتخب فردیس تأکید کرد و گفت: انجام بازی های تدارکاتی و دوستانه به ارتقا و افزایش مهارت تیم کمک چشم گیری خواهد کرد.

,

رئیس اداره ورزش جوانان در ادامه تصریح کرد: با توجه به حضور تیم منتخب فردیس در لیگ دسته یک کشور تمرین سنگین و ممارست بازیکنان لازم و ضروری است.

,

عزیزی به قدرت فنی و تکنیتی بالای تیم ملی امید عراق اشاره کرد و افزود: بازیکنان تیم متتخب فردیس طی یک رقابت تنگاتنگ نتیجه را واگذار کردند که این موضوع بیانگر میزان آمادگی تیم است.

,

وی در پایان با بیان اینکه بازی های تدارکاتی و دوستانه ادامه خواهد داشت، خاطر نشان کرد: کادر فنی تیم منتخب والیبال فردیس در نظر دارد به منظور ارتقا و افزایش کیفی، قدرت بازی و فنی بازیکنان علاوه بر بازی های دوستانه و تدارکاتی تمرینات سخت و فشرده را برگزار کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه