اخبار داغ

برای دومین سال پیاپی؛

کلاس‌های تابستانی در مسجد جامع فریمان برگزار می‌شود

کلاس‌های تابستانی در مسجد جامع فریمان برگزار می‌شود
امام جماعت مسجد جامع فریمان گفت: کانون فرهنگی، هنری حضرت ابوالفضل (ع) مسجد جامع فریمان در دومین سال فعالیت خود اقدام به برگزاری کلاس‌های تابستانی ویژه اوقات فراغت دانش‌آموزان کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام علی داورصفت، امام جماعت مسجد جامع فریمان در گفتگو با خبرفریمان اظهارکرد: با فرارسیدن فصل تابستان، زمان دغدغه والدین هم از راه می‌رسد؛ چراکه بخشی از دغدغه خانواده‌ها به چگونگی برنامه‌ریزی برای اوقات فراغت فرزندانشان دراین فصل برمی‌گردد، به همین جهت کانون فرهنگی، هنری حضرت ابوالفضل (ع) مسجد جامع فریمان در دومین سال فعالیت خود اقدام به برگزاری کلاس‌های تابستانی ویژه اوقات فراغت دانش‌آموزان کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خبرفریمان ,

 

,

حجت الاسلام داورصفت در تشریح فعالیت‌های فرهنگی مسجد در طول تابستان خاطرنشان کرد: این کلاس‌ها با هدف ارتقاء سطح فرهنگی، مذهبی وهنری اقشار مختلف مردم اقدام به برگزاری کلاس‌های متنوع مذهبی، فرهنگی و هنری با بکارگیری مربیان مجرب برگزار می‌شود.

,

 

,

وی با تشکر از همکاری هیات امنای مسجد جامع در برگزاری کلاس‌های تابستانی گفت: در این کانون کلاس‌هایی از جمله آموزش اذان و نماز ویژه پسران مقطع ابتدایی، آموزش روخوانی و روانخوانی قرآن برای دختران و پسران مقطع ابتدایی، آموزش کامپیوتر، نقاشی، خوشنویسی و خلاقیت ویژه خواهران برگزار می‌کند.

,

 

,

امام جماعت مسجد جامع فریمان یادآورشد: تدریس زبان انگلیسی رده سنی پیش‌دبستانی و دبستان و ریاضی رده سنی متوسطه دوم تا کنکور ویژه خواهران از دیگر کلاس‌های آموزشی در این کانون است.

,

 

,

حجت الاسلام داورصفت با بیان این که در حال حاضر بیش از 70 نفر در این کلاس‌ها مشغول به یادگیری هستند، خاطرنشان کرد: این کانون مجهز به امکاناتی مانند چندین دستگاه رایانه، کتابخانه و وسایل ورزشی از قبیل میز پینگ‌پنگ و فوتبال‌دستی است که برای ایجاد شور و نشاط معنوی در اختیار اعضا قرار می‌گیرد.

,

 

,

وی در پایان اظهار کرد: امیدوارم برگزاری این کلاس‌ها به کشف استعدادهای نهفته، شناسایی توانمندی‌ها، ارتقاء سطح دانش واطلاعات و بهبود مهارت‌های فردی کودکان و نوجوانان کمک کند.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه