اخبار داغ

لزوم توجه به استراحتگاه های بین راهی برای توسعه صنعت گردشگری اشتهارد

لزوم توجه به استراحتگاه های بین راهی برای توسعه صنعت گردشگری اشتهارد
شهرستان اشتهارد چند سالی ست که به عنوان نقطه ی ارتباطی مسافران شرق به غرب کشور و بالعکس شناخته شده است و شلوغی جاده های منتهی به شهر در ایام تعطیل نشان دهنده ی همین موضوع است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تات خبر، شهرستان اشتهارد چند سالی ست که به عنوان نقطه ی ارتباطی مسافران شرق به غرب کشور و بالعکس شناخته شده است و شلوغی جاده های منتهی به شهر در ایام تعطیل نشان دهنده ی همین موضوع است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تات خبر,

این درحالی است که استراحتگاه های بین راهی مناسبی برای مسافران در جاده های منتهی به اشتهارد مشاهده نمی شود و همین امر ممکن است مسافران را به استفاده از راه های دیگر ترغیب کند لذا برای استفاده از این فرصت باید برای این مشکل چاره ای اندیشید.

,

اقامتگاه های بین راهی متاسفانه هنوز جایی در صنعت جذب گردشگر در شهرستان نداشته و گردشگران از سایر استان ها برای اقامت کوتاه و استراحت در شهرستان هنوز با مشکل زیادی از جمله اقامتگاه های استاندارد و بهداشتی رو به رو هستند.

,

امام زاده سلیمان و امام زاده سه گنبدان در جاده ی اشتهارد ماهدشت و بوستان سعدی در داخل شهر را میتوان تنها مکان های استراحت برای مسافران دانست که البته نمیتوان اسم استراحتگاه بین راهی را بر روی آن گذاشت.

,

توجه به صنعت گردشگری یکی از راه های عبور از مشکلات ناشی از کاهش شدید درامد های شهرداری اشتهارد است که امسال دچار آن شده و تا چند سال اینده نیز ادامه دارد لذا توجه ویژه به استراحتگاه بیم راهی در این جهت لازم و ضروری است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه