اخبار داغ

افتخار آفرینی ووشو کاران سرپلذهابی در رقابتهای کشوری؛

تیم ووشوی شهرستان سرپلذهاب صاحب 9 مدال رنگارنگ شد

تیم ووشوی شهرستان سرپلذهاب صاحب 9 مدال رنگارنگ شد
تیم ووشو شهرستان سرپل ذهاب که نماینده استان کرمانشاه در رقابتهای کشوری بود با تصاحب 9 مدال رنگارنگ در رده های مختلف سنی افتخاری دیگر برای ورزش شهرستان کسب کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بازی دراز، مسابقات ووشو قهرمانی کشور با رقابت ووشوکاران مطرح از استان‌های مختلف به میزبانی هیأت‌ ووشو قم به انجام رسید و خوشبختانه با عملکرد خوب ووشوکاران شهرستان سرپل ذهاب در کسب مدال‌های متنوع همراه بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بازی دراز,

 

,

این مسابقات ووشو قهرمانی کشور به سبک خواچوان در شهر مقدس قم از تاریخ ۲۱لغایت ۲۳تیرماه به مدت سه روز با حضور20 استان برگزار شد.

,

 

,

تیم پرقدرت و توانمند هیئت ووشو سرپلذهاب به نمایندگی از هیئت ووشو استان کرمانشاه در این مسابقات با حضور رییس هیئت ووشو شهرستان سرپل ذهاب آقای مهدی دارابی در چهار رده سنی مختلف به رقابت پرداختند.

,

 

,

در پایان این دوره ازمسابقات آقایان امیر شهبازی در رده سنی (نوجوانان)، محمد حسین بیداق(جوانان)،آرین عزیزی(جوانان) و فرشاد نظرنیا(بزرگسالان) با کسب چهارمدال طلا، و آقایان  سامان منصوری در رده سنی(جوانان)،محسن خداداده(بزرگسالان) با کسب دو مدال نقره و آقایان شنتیا میرزایی دررده سنی (نونهالان)، ساسان حق جو (جوانان) وارشیا صالحی فر(جوانان) موفق به کسب سه مدال برنزشدند.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه