اخبار داغ

مدیرعامل آبفا خوزستان:

همه شهرهای خوزستان مشکل آب دارند/ وضعیت آب 4 شهر خوزستان در حالت بحرانی

همه شهرهای خوزستان مشکل آب دارند/ وضعیت آب 4 شهر خوزستان در حالت بحرانی
مدیرعامل آبفا خوزستان گفت: همه شهرهای خوزستان مشکل آب دارند و در شهرهای ایذه، باغملک، دهدز و قلعه تل وضعیت آب به حالت بحرانی تبدیل شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از رهیاب ،مدیرعامل آبفا خوزستان با بیان اینکه 27 تیرماه رکورد مصرف آب در خوزستان شکسته شد، گفت: در این روز میزان مصرف آب به یک میلیون و 200 هزار لیتر رسید که حدوداً 10 درصد مصرف آب کل کشور است.

صادق حقیقی‌پور با بیان اینکه 71 درصد آب مصرفی خوزستان از آب‌های سطحی تأمین می‌شود، عنوان کرد: قیمت تمام شده آب برای شرکت‌های آب و فاضلاب 850 تومان است و در خوزستان این مبلغ به 1400 تومان می‌رسد. تعرفه آب استان خوزستان 60 درصد کل کشور است و به غیر از اهواز تعرفه آب 40 در سایر شهرهای استان 40 درصد ارزان‌تر از سایر نقاط کشور است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رهیاب ,
,
,

مدیرعامل آبفا خوزستان به کیفیت پایین آب خوزستان در سخنرانی خود اشاره‌ای نکرد.

وی گفت: شهرهای جنوبی استان مانند آبادان، خرمشهر، شادگان و ماهشهر از آب‌های سطحی استفاده می‌کنند و در شهرهای شمالی نیز از آب‌های زیر زمینی استفاده می‌شود.

وی با بیان اینکه در شهرهای شمال شرقی استان با افت سطح آب خام مواجه هستیم، اظهار داشت: فرمانداران و بخشداران ایذه، باغملک، دهدز و قلعه تل بدانند که وضعیت آب در این مناطق به حالت بحرانی تبدیل شده است.

حقیقی پور بیان کرد: اکنون تقریباً هیچ شهری در استان خوزستان نداریم که مشکل آب نداشته باشد. یا شهرهای ما دچار مشکل ناپایداری کمی یا دچار ناپایداری کیفی هستند که شهرهای پایین‌دست استان دچار مشکل کیفی هستند و البته برخی شهرها مانند دزفول و اندیمشک نیز کیفیت آب‌شان خوب است.

انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه