اخبار داغ

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی تربت حیدریه خبر داد:

نوسازی تاکسی‌های فرسوده مدل 86 در دستور کار قرار گرفت/ افزایش کرایه تاکسی نیازمند مصوبه شورای شهر

نوسازی تاکسی‌های فرسوده مدل 86 در دستور کار قرار گرفت/ افزایش کرایه تاکسی نیازمند مصوبه شورای شهر
مدیر عامل سازمان تاکسیرانی تربت حیدریه اعلام کرد: نوسازی تاکسی های فرسوده سال 86 شهر تربت حیدریه در دستور کار قرار گرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محسن قندهاری در گفت و گو با تابان تربت، اظهار کرد: نوسازی تاکسی های فرسوده سال 86 با مساعدت کارگروه هماهنگی و نظارت بر اجرای برنامه کاهش آلودگی هوای کلانشهر و ابلاغ معاون امور شهرداری های سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور برای شهر تربت حیدریه در دستور کار قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تابان تربت,

 

,

وی تعداد تاکسی های فرسوده سال 86 در شهر تربت حیدریه را 40 دستگاه اعلام کرد و افزود: در این طرح مالکان تاکسی های فرسوده از 200 میلیون ریال وام با کارمزد 16 درصد بهره‌مند می شوند، همچنین خودروهای اسقاطی رانندگان نیز به مبلغ 50 میلیون ریال از آنان دریافت می شود.

,

 

,

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تربت حیدریه خودروهای جایگزین در طرح را پژو 405، سمند و آریو عنوان کرد و گفت: از سال گذشته تاکنون 262 دستگاه خودرو در تربت حیدریه نوسازی شده که این آمار در مقایسه با نوسازی تاکسی ها از سال 89 الی 94 افزایش یافته بطوریکه اجرای آن با خداحافظی پیکان تاکسی همراه بوده است.

,

 

,

قندهاری افزایش نرخ کرایه تاکسی در این شهر را مستلزم تصویب در شورای شهر و سایر نهادهای تصمیم گیرنده دانست.

,

 

,

وی بیان کرد: در حال حاضر 749 دستگاه تاکسی در شهر 130 هزار نفری تربت حیدریه تردد دارند که این آمار نسبت به جمعیت بسیار بالا بوده که در بسیاری از اوقات بهار و تابستان تاکسی ها در اکثر ساعات روز خالی یا با تک مسافر تردد می کنند.

,

 

,

قندهاری دلیل این نابسامانی را به طرح هدفمند سازی یارانه ها نسبت داد و گفت: در آن سال ستاد سوخت کشور برای ساماندهی سهمیه سوخت، اقدام به نامنویسی از رانندگان کرد که بناگاه تعداد تاکسی های این شهر از 442 دستگاه به 749 دستگاه افزایش یافت.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه